5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    lempa

FaceTime

Kan niet inloggen met Apple ID op FaceTime; werk met 24inch iMac.
    Bericht in rood: Het te registreren apparaat heeft niet de juiste toegangsgegevens
    Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager

Kijk eens of je tijd goed staat? Op mijn iPad gaf dat een probleem.

Bijdrager
    frenz

Ik heb het zelfde probleem. En ook bij Berichten. Niet met iTunes terwijl ik daar met de zelfde account inlog. Bij mij begon het overigens dat ik slecht connectie kon maken met iemand anders voor het FaceTimen. Daarom wilde ik opnieuw inloggen… en dat lukt nu niet meer…

Bijdrager
    croonenv

bij mij hetzelfde probleem.

Bijdrager
    frenz

Ik heb het opgelost bij mij: Computer herstarten, daarna een nieuw wachtwoord aangemaakt bij Apple voor mij Apple ID en heb ik de verschillende Apple ID’s die ik zo zoetjes aan had gekregen ([email protected], [email protected] en [email protected] en mij eigen email adres) terug gebracht naar alleen mijn eigen email adres. Dus bij Berichten en bij FaceTime alleen nog maar contact via 1 ID. Dit kun je aanpassen bij voorkeuren van Berichten en bij FaceTime.

Had overigens het idee dat herstarten van computer en het verminderen van ID’s wel misschien al voldoende was geweest;-)
    Dat zou ik dus eerst proberen. voordat je overal je wachtwoord moet wijzigen…

Maar goed alles werkte weer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.