9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    RM

FaceTime??

Als ik vanaf mijn ipad2 verbinding wil maken met een iPod touch binnen hetzelfde netwerk Wifi kan ik wel verbinding krijgen. Echter als ik naar iemand anders verbinding wil maken met een ipad2 dus binnen een andere Wifi omgeving krijg ik geen verbinding.

Bijdrager
    Rickje

Je schrijft het alsof het een mededeling is… dus.. ehm, oke.

Bijdrager
    RM

Werkt de FaceTime functie dan alleen binnen hetzelfde netwerk Wifi, of doe ik iets niet goed?

Bijdrager
    knippie

Ben je in dat andere netwerk wel ingelogd??

Bijdrager
    RM

Ik ben gewoon thuis ingelogd, alleen als ik een connectie wil maken met mijn vader die bij hem thuis is ingelogd. Krijg ik de melding …. Is niet beschikbaar voor FaceTime. Hij heeft ingelogd met zijn Apple id en wachtwoord.

Bijdrager
    moller

staat facetime wel ingeschakeld op beide apparaten?

Bijdrager
    JeroenApple

Het is hetzelfde verhaaltje als altijd lijkt mij. Ik heb ook facetime en imessage op me iphone en ipad. 1 probleem: het werkt simpelweg (bij mij) niet en krijg telkens de melding ‘Wachten op activering’. Zelfs de genius in de apple store wist er geen raad mee.

Bijdrager
    knippie

Soms heeft het er ook mee te maken op welk emailadres je FaceTime staat ingesteld. je kunt namelijk niet op 2 apparaten het zelfde emailadres gebruiken

Bijdrager
    064harry

Volgens mij wel hoor.

Ik kan met mijzelf ‘FaceTimen’ op al mijn devices!:lol:
    (Alleen als ik ze te dicht langs elkaar leg gaan ze vreselijk rondzingen)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.