13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    zalma

[Opgelost] Facebook uitgekleed!

Ik weet niet waar ik deze topic moet plaatsen!

sinds gisteren is mijn facebook pagina op alle browsers Firefox, Safari en Chrome zonder afbeeldingen!

Herstarten helpt niet!

zie schermafbeelding

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Night

Hm… nergens last van. Misschien een tijdelijk server-probleempje.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is meestal als je Internetverbinding op apegapen ligt.

Ofwel; dat de boel te traag is om alles te laden.

Bijdrager
    Maikelw

[sarcasme]Geen zorgen, er kijken waarschijnlijk 10 facebook mensen met je mee, dus mocht het bij facebook liggen, is het zo opgelost lijkt me [/sarcasme]

Bijdrager
    sunapple

Mooi ook die teksten bij het inloggen. “Met Facebook deel je alles met iedereen.” “Het is gratis en dat blijft het ook.” Klinkt lekker betrouwbaar in het licht van de recente ontwikkelingen, niet?

Bijdrager
    zalma

Alles werkt goed! Youtube en andere dingen!

facebook ook zichtbaar op ipad en iphone!

Zuckerberg heeft mij gehackt🤷🏼‍♂️

Java script probleem?

virus scanner?

🙁🤷🏼‍♂️

Bijdrager
    Brombeer

Misschien toch een incompetente chef?

Zeg Zuck, kun jij Facebook nog wel leiden?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

De pagina op de schermafbeelding ziet eruit als basis-HTML zonder verdere opmaak, dus met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid kun je zeggen dat is dat de stylesheets niet geladen zijn.

Waar dat dan weer door komt … tja, dat is raden, denk ik. Heeft het zichzelf ondertussen opgelost of blijft het aanhouden?

Bijdrager
    zalma

Opgelost!

Little Snitch was de boosdoener! waarom weet ik niet:-(

Litttle Snitch uit en weer aan en toen was alles correct!

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  zalma.

Bijdrager
    GoeieDag

Briljant. Little Snitch de boosdoener? Je hebt dat LS toch niet voor niks op je Mac zitten? En dan doet ie wat ie moet doen, als programma, en dan zet je ‘m als straf uit?!

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>GoeieDag op 11 april 2018 om 00:08</p>
    Briljant. Little Snitch de boosdoener? Je hebt dat LS toch niet voor niks op je Mac zitten? En dan doet ie wat ie moet doen, als programma, en dan zet je ‘m als straf uit?!

Uit en weer aan<i>…</i> Is niet hetzelfde als uit, toch? meer een soort van reset. En ja, dat kan wel eens helpen…

Bijdrager
    GoeieDag

Je hebt gelijk. Ik las dat ie LS gewoon maar uit had gezet. Blijft nog steeds staan: als LS vind dat ie iets moet tegen houden, moet je even onderzoeken waarom dat zo is, en niet LS maar uit (en weer aan) zetten. Want dan maak je ‘m tandloos.

Moderator
    Night

Ja, dan lijkt me een herstart (of even uit- en weer inloggen) veiliger, als je tenminste LS écht nodig hebt.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.