2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Bas_H_Design

facebook timeline

Hoi,

Ik heb rechts op mijn bureaublad de twitter app standaard geopend zodat deze de hele dag doorratelt en ik alle tweets kan lezen. Reuze handig!

Nu dacht ik dr een facebook app naast te zetten maar dit ging toch iets minder handig dan ik dacht.

Ten eerste kan ik geen goeie app vinden die automatisch refresht, alleen de news feed en notifications showed en die er ‘clean’ uitziet. Heb al zitten googlen en kwam als eerste uit bij ‘tweetdeck’, (twitter & facebook in een app) helaas laat deze de status updates door elkaar lopen en niet netjes 1 column voor twitter updates en 1 voor facebook updates.

Vervolgens kwam ik ‘Fliptoast’ tegen. Werkt opzich prima en fijn maar deze laat de news feed (status updates) niet zien dus die valt ook af.

Als laatste heb ik ‘FaceboxPro’ geprobeerd maar deze staat in de menubalk boven in, dat is dus ook niet wat ik zoek.

Nu mijn vraag: weet er iemand een app die alleen de newsfeed (status updates) en notifications laat zien, die automatisch refresht en die er ‘clean’ (overzichtelijk) uitziet zoals de twitter app?

Bijdrager
    LighScan

Je hebt duidelijk TweetDeck niet goed uitgeprobeerd hoor, want wat je wilt doen is perfect mogelijk.

https://support.twitter.com/articles/20169914#

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.