23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Facebook Timeline installeren kan niet ?

Goeie avond,

Ik vraag me af waarom ik nog steeds niet kan overschakelen op de facebook timeline.
    Normaal moet dat zo gepiept zijn, maar bij mij ontbreekt de mogelijkheid (knop) om deze in te stellen ??

Moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen of zo ?

Bedankt

Bijdrager
    Yggdrasil

http://www.facebook.com/about/timeline

Klik op ‘Get Timeline’.

Bijdrager
    Johnyw

Dat bedoel ik juist, bij mij ontbreekt die mogelijkheid….

Bijdrager
    Yggdrasil

Da’s gek. Welke pagina krijg jij dan als je op die link klikt?

Opm: Je mag wel niet ingelogd zijn als je op die website klikt, anders krijg je gewoon de pagina.

Bijdrager
    MBPuser

Als ik je link volg kom ik op een pagina waar rechtsonderin de taakbalk ‘tijdlijn gaan gebruiken’ in een groen vakje staat..

Bijdrager
    Yggdrasil

Inderdaad, bij mij staat Facebook in ’t Engels dus van mij staat er natuurlijkerwijs ‘Get Timeline’.

Geblokkeerd
    Anoniem

ik krijg hem ook niet, zal wel adblock zijn..

Bijdrager
    AppleStef

@Usain:

Niiiiiickk op 17 mei 2012

Opm: Je mag wel niet ingelogd zijn als je op die website klikt, anders krijg je gewoon de pagina.

Bijdrager
    MBPuser

Aha, ik zit met een iPad online nu vandaar..

@ Applestef

Ik heb niet eens een FB profiel maar kan op een iPad wel gewoon de optie aanklikken.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb adblock ook aanstaan dus daar ligt het niet aan, Wouter. Je kunt dat plaatje trouwens makkelijk geshopt hebben om de boel hier te bedonderen. Daarbij moet je kijken wat ik post, zie mijn ‘opmerking’.

Bijdrager
    JJmac

Vreemd iedereen krijgt Timeline in de strot geduwd, als je nou wilt of niet.
    Ik wil er wel vanaf, maar dat wil voorlopig niet, ben benieuwd wat Facebook doet met al die klachten?

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik denk niet dat ze ’t zullen afschaffen. Ik heb het al sinds november vorig jaar. Ik ben er intussen helemaal aan gewend.

edit

Geblokkeerd
    Anoniem

ik kijk nooit om mijn eigen profiel dus zie hem nooit. ook niet op iemand anders profiel alleen in mijn nieuwsberichten shit

Bijdrager
    michiel112

@Niiiiiickk: aan gewoon?;)

@Johnyw: Je moet wat geduld hebben. Niet iedereen krijgt het op hetzelfde moment geloof ik. Andere browser proberen wil ook wel eens helpen, las ik net.

Bijdrager
    vogel

Wil je die van mij? Ik wil er vanaf! :angry:

Bijdrager
    Johnyw

@ vogel, graag;)

eender wat ik probeer, andere browsers, dat groene vakje krijg ik niet te zien…
    Alleen als ik uitgelogd ben, maar als ik er dan op klik moet ik eerst inloggen en dan is het weer verdwenen ????

Bijdrager
    Koning Frank

Doe. Het. Niet.

Bijdrager
    mayourpraise

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Als ik uitlog staat het groene knopje er wel en zodra ik inlog niet meer. Ook al met verschillende browsers geprobeerd maar ook helaas niks. Wil nou toch echt graag weten hoe je het wel weer krijgt.

Bijdrager
    Johnyw

Ik ook, maar niemand schijnt dit te weten…???

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Hebben jullie al een E-mail naar Facebook gestuurd?

Bijdrager
    mayourpraise

Nog niet. Ergens las ik net ook dat het kwam omdat iemand zijn gsm nummer moest activeren of iets, maar omdat ik al op een eerdere facebook dat zelfde nummer had geactiveerd doet die het ook nu niet meer. Misschien inderdaad maar is een mail sturen naar facebook!

Bijdrager
    iPrincess

FaceBook heeft helemaal mijn telefoonnummer niet (en dat krijgt hij ook niet) en ik kon timeline toentertijd wel installeren.

Bijdrager
    francis22

JAAAHHH, oorzaak gevonden!!! Ik was net als velen hier op zoek naar een verklaring voor het niet verkrijgen van de tijdslijn. Nergens de groene button te zien. Wat was het geval? Ik had mijn account nog niet geverifieerd via mijn gsm. Nadat ik dat wel had gedaan, kreeg ik inderdaad na pakweg een week de melding met betrekking tot het instellen van de tijdslijn te zien. JOEHOEEEEE…. Het ligt vast bij vele anderen daar ook aan. Lukt het dan nog niet, dan naar http://demarketingacademie.nl/social-media-kennisbank/facebook/hoe-facebook-timeline-installeren/ gaan en de stappen volgen. Nog problemen? Dan even klikken op de link in de volgende zin: Wil je zelf ook de tijdlijn installeren? Dat kan door op deze pagina op ‘Tijdlijn gaan gebruiken’ te klikken. Even die stappen volgen en dan is het een weekje afwachten. Et voila! Succes.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.