2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    de5ign

Facebook sync unistallen

Ik heb een paar weken geleden mijn smartsync voor facebook geinstalled en hij synchroniseerde mijn volledig adresbestand. Maar hij creeerde bij adressen tot 5x toe het zelfde adres bij iedereen. Ik heb toen beslist van die smartsync niet meer te installen en had dit verwijderd. Nu heb ik al mijn contacten hun FB url verwijderd van hun fiche en heb deze mooi gesynct met mobile me, maar na een tijdje voegt hij ze er bij iedereen terug toe. Ik heb mijn synchronisatie al opnieuw ingesteld en telkens vertrek ik van een nieuwe fiche zonder FB url maar na een tijdje voegt em dit telkens toe. Ik geraak er dus niet vanaf. Heeft iemand dit zelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Bijdrager
    puchelaar

Ik ben niet goed bekend met facebook, en vind je vraag ook behoorlijk onduidelijk, maar mijn eerste neiging bij ongewenste synchronisatie is altijd om het wachtwoord van de bron aan te passen, zodat de sync stopt.

Als het een probleem betreft dat facebook zelf een bronbestand aangemaakt lijkt te hebben, dan zou ik op facebook hulp zoeken. Lijkt me dat ze daar wel ergens uitleggen hoe hun software werkt, toch?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.