23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:

Bijdrager
    idier100

Facebook ineens Spaanstalig

ik krijg op mijn macbook mijn facebook steeds in het spaans!? weet iemand raad?? ook werken mijn facebook spelletjes niet?

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    KarelWillem

JOH. HOE KAN DAT NOU WEER?!
    :)

Hoofdletters = schreeuwen. En niet nodig dus.

Taal wijzigen: https://www.facebook.com/help/327850733950290

Bijdrager
    idier100
    KarelWillem op 25 maart 2016

JOH. HOE KAN DAT NOU WEER?!
    :)

Hoofdletters = schreeuwen. En niet nodig dus.

begrijp je niet helemaal??

Bijdrager
    idier100

laatmaar het is opgelost hartstikke bedankt!!!!!

Bijdrager
    idier100

Alleen nu nog de apps??!!

Bijdrager
    KarelWillem

Als je alles in hoofdletters neerknalt met een rij uitroeptekens er achter, staat dat gelijk aan het toeschreeuwen van je publiek.

Alsof wij letterdoof zijn, en het niet begrijpen als JIJ NIET OP DEZE MANIER SCHRIJFT!!!

Bijdrager
    KarelWillem

In de app > klik op de drie lijntjes onder elkaar rechts > scroll naar beneden > Taal

Het is geen rocket-science. Ik wist het ook niet, maar wijzig dit in drie seconden.

Moderator
    Raymon Mens

Let in het vervolg even op: schreeuwerige topics met hoofdletters, die ook nog eens in de verkeerde sectie van het forum zijn geplaatst, worden niet gewaardeerd.

Bijdrager
    idier100

In de app > klik op de drie lijntjes onder elkaar rechts > scroll naar beneden > Taal

Het is geen rocket-science. Ik wist het ook niet, maar wijzig dit in drie seconden.

is gelukt super bedankt! de apps die ik op facebook wil spelen laad hij niet goed ofzo?? weet jij dit ook ik stuur screenshott

Bijdrager
    idier100

Bijdrager
    idier100

bij een andere game krijg ik dit!!!

Bijdrager
    Brombeer
    Raymon op 25 maart 2016

Let in het vervolg even op: schreeuwerige topics met hoofdletters, die ook nog eens in de verkeerde sectie van het forum zijn geplaatst, worden niet gewaardeerd.

Wat ik niet waardeer flikker ik weg.

Bijdrager
    idier100
    Brombeer op 25 maart 2016
    Raymon op 25 maart 2016

Wat ik niet waardeer flikker ik weg.

hahaha gelijk heb je;)

Bijdrager
    KarelWillem
    idier100 op 25 maart 2016

Gewoon op Ga door klikken een idee?

En nog steeds: al die uitroeptekens e.d. zijn helemaal niet nodig. We verstaan het zo ook wel.

Bijdrager
    idier100
    idier100 op 25 maart 2016

Gewoon op Ga door klikken een idee?

En nog steeds: al die uitroeptekens e.d. zijn helemaal niet nodig. We verstaan het zo ook wel.

ga door klikken werkt niett!! egg raar dit dan komt het weer terug hoe vaak ik er ook op druk

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

En quoten van het bericht erboven, ook mee ophouden.

Er is er duidelijk weer eentje door haar IP ban gebroken.

Bijdrager
    idier100

ik snap uw woorden niet helemaal Lang Lid aangezien ik 14 jaar oud ben………

Bijdrager
    idier100
    Lang op 25 maart 2016

En quoten van het bericht erboven, ook mee ophouden.

Er is er duidelijk weer eentje door haar IP ban gebroken.

Bijdrager
    Thoomas

Hallo idier100!!!!!!!!!

Ik heb MISSCHIEEEN wel de OPLOSSING voor je!!!!!!!!!

Misschien dat het werkt om op “Toon certificaat” te klikken, en vervolgens op het scherm wat daarna komt de checkbox aan te vinken waar staat “…. altijd vertrouwen bij verbinding met http://www.etdgame.com[/i%5D“, en vervolgens op “Ga door” te klikken.

IK BEN HET ER INDERDAAD WEL MEE EENS DAT OVERTOLLIG GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS EN UITROEPTEKENS NIET NODIG IS.

Hopelijk werkt dit! (In dit geval ook maar 1x een uitroepteken gebruikt, al had een punt hier ook volstaan.)

Bijdrager
    idier100
    Thoomas op 25 maart 2016

Hallo idier100!!!!!!!!!

Ik heb MISSCHIEEEN wel de OPLOSSING voor je!!!!!!!!!

Misschien dat het werkt om op “Toon certificaat” te klikken, en vervolgens op het scherm wat daarna komt de checkbox aan te vinken waar staat “…. altijd vertrouwen bij verbinding met http://www.etdgame.com[/i%5D“, en vervolgens op “Ga door” te klikken.

IK BEN HET ER INDERDAAD WEL MEE EENS DAT OVERTOLLIG GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS EN UITROEPTEKENS NIET NODIG IS.

Hopelijk werkt dit! (In dit geval ook maar 1x een uitroepteken gebruikt, al had een punt hier ook volstaan.)

Bedankt voor je reactie! helaas werkt het niet want kan het vinkje niet vinden…

Bijdrager
    Koning Frank

¿cuál es el problema

Moderator
    Night

Gebruiker Idier100 heeft een via PM een waarschuwing ontvangen omtrent het wenselijk gedrag op het OMT forum. Het is dus verder niet nodig hem/haar hierop te wijzen.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.