7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Blaugrana

Facebook laadt niet volledig

Hi,

Ik heb al enkele weken het probleem op alle devices dat alleen facebook niet meer volledig wil laden. Vooral de facebook homepage, die laadt dan alleen de header en soms de 3 laatste nieuwsitems, vervolgens moet ik lang wachten of enkele keren refreshen…

Iemand een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?

Heb al meerdere malen Cleanmymac uitgevoerd, google dns gebruikt, cach geleegd, etc… maar helpt allemaal niets…

Bijdrager
    GoeieDag

CleanMyMac… en omdat het zo heet gaat het helpen, denk je?

Maar wat er wel aan de hand zou kunnen zijn… welke extensies draai je in Safari?

Bijdrager
    Burdy1999

Is je verbinding goed?? Want ik heb wel een gehad dan mijn router het begaf en dat de pagina te veel data had. Anders…. geen idee

Bijdrager
    Blaugrana

Ik gebruik Chrome, maar heb het ook in andere browsers…

Bijdrager
    GoeieDag

Niet FastestTube geïnstalleerd soms?

Bijdrager
    Blaugrana

Nope…

Bijdrager
    johnkeates

Stap 1:

Verwijder alle ‘tools’, zoals:

– MacKeeper
    – MacCleaner
    – CleanMyMac
    – Cocktail
    – OnyX

Stap 2: Herstart.

Stap 3: Maak een nieuwe gebruikersaccount aan, en probeer daar op de default browser de website(s) uit.

Als je aan het eind van stap 3 nog steeds problemen hebt kan je twee kanten op zoeken:

a: waarschijnlijk ligt het aan je verbinding, probeer als het mogelijk is een andere verbinding.
    b: het kan zijn dat het een lager gelegen probleem op je Mac is, je zal dan moeten troubleshooten op OS en misschien hardware niveau.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.