7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacRemco

Facebook integratie iOS6

Ik heb vanavond (ook) ge├╝pdate naar iOS6 en wil gebruik maken van de Facebook integratie behalve het toevoegen van gegevens vanaf Facebook in mijn agenda(s), adresboek etc. Ik wil niet van alle Facebook vrienden de gegevens in mijn contacten hebben…

Hoe voorkom ik dat? Ik heb al even gekeken bij instellingen enzo. maar kan zo snel niet vinden waar ik het uit kan zetten, als het ├╝berhaupt kan.

Dank!

Bijdrager
    snijder

instellingen -> Facebook -> agenda en contacten uitvinken

Bijdrager
    MacRemco

En waar zie ik dat? Als ik eerst moet inloggen gaat het denk ik al mis, want na het invullen van mijn Facebook gegevens krijg ik direct de waarschuwing dat alles gesynchroniseerd gaat worden…

Bijdrager
    MacRemco

Dit bedoel ik:

Staat dus dat alle info opgehaald wordt. Staat ook hetzelfde wat jij adviseert Snijder, maar dus schijnbaar pas na het inloggen (synchen?)… staat dan niet alles al in de contacten, agenda etc.?!

Bijdrager
    snijder

je moet eerst inloggen ja.. maar denk als jij inlogt en het meteen uitschakelt, er niks aan de hand is.

Bijdrager
    MacRemco

Ga het wel even proberen. Enne eerst maar iCloud uitzetten, anders staat het ‘all over’ …daar heb ik dus geen zin in!;)

Thanks Snijder!

Bijdrager
    MacRemco

Gelukt!!:cool:

Ingelogd, meteen de ‘schuifjes’ op 0 gezet en er zijn geen gegevens overgedragen! Ik werd een beetje op het verkeerde been gezet door de waarschuwing, die ik hierboven heb geplaatst…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.