8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    5150

Facebook hellep

Ik heb via Facebook een oude vriendin gevonden, ze woont in Italie en we zijn elkaar zo’n kleine 20 jaar geleden uit het oog verloren, tja msn bestond toen nog niet…

Afijn ik wil haar uiteraard als facebook vriend uitnodigen maar er staat achter haar naam geen “Vriend toevoegen” ik kan ook geen ander linkje vinden…. Heeft iemand een idee hoe ik haar toch kan bereiken?

Bijdrager
    Knurfty

Klik op haar naam om d’r profiel te bekijken.
    Dan krijg je waarschijnlijk zoiets:

Bijdrager
    SPQR

Je kunt bij Facebook instellen dat je ‘niet-toevoegbaar’ wil zijn. In dat geval is nog steeds onbereikbaar.
    Je kunt eventueel proberen een vriend van haar aan te schrijven?!

Bijdrager
    5150

Ik heb me rot gezocht maar kan geen linkje vinden om toe te voegen, zelfs niet als ik in de vrienden lijst van een van haar vrienden kijk, overal staat een knop voeg toe achter de naam alleen bij haar niet. Ik denk dus dat zij haar account zo heeft op ingesteld dat ze niet toegevoegd kan worden.

Het probleem is dat het echt allemaal heel lang geleden is, alles ging toen nog per brief en bellen was toen zelfs best aan de prijs, ik ken haar vrienden dus ook niet en zou niet weten wie een vage oude collega in de lijst is of wie iemand die ze regelmatig spreekt is, feit is wel dat ik haar graag zou willen spreken. Ben dus benieuwd of er buiten via een vriend in de lijst geen andere optie is…

Bijdrager
    SPQR

Dat bedoelde ik inderdaad: dat ze haar account zo heeft ingesteld.

Kun je niet in Facebook zien wie haar vrienden zijn, en een van hen aanschrijven?
    Verder is er geen optie helaas…

Bijdrager
    5150

Dat wordt weer ff mijn best doen in het Italiaans.., damn dat is lang geleden.. Ik zag een meisje in haar vrienden lijst met dezelfde voor en achternaam, die kan ik wel een bericht sturen en vragen of een bericht kan sturen of iets dergelijks dus ik zal er even voor moeten gaan zitten… igg thanks voor de reacties……….

Bijdrager
    IJurriaan

Google haar naam, misschien vind je een email-adres van haar werk o.i.d., heeft ze Twitter of wordt ze vermeld op wikipedia. :sarcastic:

Succes.

Bijdrager
    Yip

Af en toe kunnen Italianen ook wel Engels, dus dat kun je ook altijd proberen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.