4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Pivni Pes

Facebook bedrijfspagina aanmaken

Ik wil graag een Facebook bedrijfspagina aanmaken alleen loop ik tegen een aantal zaken aan.
    Als het goed is moet ik eerst een privé pagina aanmaken en kan ik pas daarna een bedrijfspagina maken.
    De privé pagina wil ik helemaal op slot zetten en verder helemaal niets mee doen en de bedrijfspagina helemaal open zetten voor iedereen.
    Kan dit en kan ik dan wel vrienden toevoegen aan de bedrijfspagina?

Bijdrager
    filenox

Wat jij wilt is perfect mogelijk, je kan echter geen ‘vrienden’ zijn via een bedrijfspagina.
    Een bedrijfspagina kan enkel worden geliked.

Bijdrager
    computer space

Een bedrijfspagina zet je inderdaad op publiek (als je dat met open bedoelt), en dat verandert niks aan je eigen pagina. Jij machtigt jezelf om de bedrijfspagina te beheren, en daar kan je ook meerdere personen voor aanwijzen.
    Daarnaast heb je nog de optie om gasten onbeperkt te laten posten op je bedrijfspagina. Zet dit gewoon open, maar modereer het wel! Kunnen fans makkelijk vragen stellen, feedback geven etc. Deze gastposts staan niet in je normale stream, maar rechtsboven in een kleine weergave.

Bijdrager
    computer space

Oh, en maak ook een netter URL aan! http://www.facebook.com/jouwbedrijfsnaam

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.