7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    rico91

Facebook app werkt niet (alles al geprobeerd?)

Hierbij een leuk topic voor de technisie onder ons. Ik zit met een raadsel.

al weken doet mijn facebook app op ios het niet. Dit is wat ik standaard te zien krijg:

Soms krijg ik wel de berichten te zien op mijn tijdlijn, maar vaak krijg ik bovenstaand bericht. Nu het vage. Dit heb ik allemaal al geprobeerd:

– facebook opnieuw installeren

– ios opnieuw installeren (schone installatie)

– inmiddels een nieuwe iphone, probleem niet opgelost

– een nieuw facebook account

– wifi instellingen gereset (met 4g doet ie het ook niet)

dus.. tel me! Waarom heb ik dit!! 🙈

nou is facebook gelukkig niet het belangrijkste, maar ik vind het een raadsel. Mijn tijdlijn doet het overigens wel op safari..

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zou een snelkoppeling van facebook webpagina op je homescreen zetten, ipv de app.

Scheelt iig veel battery verbruik.

Bijdrager
    Moriarty

Volgens mij heeft iedereen dit, en hebben ze bij Facebook wat om zeep geholpen met hun laatste update.

Ik heb hetzelfde, net als mijn vrouw en bijna al mijn collega’s – ik heb het al doorgegeven aan Facebook, maar of ze er daadwerkelijk iets mee doen…

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>Moriarty op 9 december 2018 om 14:37</p>
    Volgens mij heeft iedereen dit, en hebben ze bij Facebook wat om zeep geholpen met hun laatste update.

Ik heb hetzelfde, net als mijn vrouw en bijna al mijn collega’s – ik heb het al doorgegeven aan Facebook, maar of ze er daadwerkelijk iets mee doen…

Gelukkig heb ik dit probleem niet op mijn One+ 6T, zal dus een IOS update zijn die dit veroorzaakt.

Bijdrager
    McQueen

In dit geval mag je blij zijn dat het niet werkt.  Bijna geen technisch brakkere, privacy-negerende en energieslurpende app dan Facebook. Via de browser is dan een relatief betere oplossing.

Bijdrager
    SvS

Gewoon het FB-schip verlaten.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Mooie aanleiding om te stoppen met Facebook….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.