6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    tav

Face down

Volgens de literatuur zou het scherm niet meer telkens oplichten wanneer er een melding is van sms, whatsapp of mail.,,,,,, alleen nog wel geluid en trilling natuurlijk. Werkt dit ook wanneer de iPhone in een volledig gesloten hoesje zit of moet het een naaste iphone zijn vanwege de sensoren? Ook moet ‘ hou conditie bij’ aanstaan.

Bijdrager
    Spinozo

Ik zou geen volledig gesloten hoesje gebruiken. Ik zie ze steeds vaker en ik weet dat het een trend is, zeker icm de iPhone X, maar het niet meer met je handen kunnen bedienen van je iPhone vind ik toch wel een groot nadeel ervan. En ik wil ook af en toe iets van het scherm aflezen. Alles via Siri en Bluetooth is natuurlijk wel stoer maar het beperkt mi de gebruikservaring. Dan kan je batterij nog zo lang meegaan, dat weegt niet op tegen de nadelen.

Bijdrager
    tav

Nee, ik bedoel een gesloten hoesje waar de iphone volledig omsloten is maar als ik de iphone wil gebruiken moet ik deze er vollefig uithalen , En vroeg mij af of de sensoren nog hun werk konden doen en konden zien of de iphone omgedraaid lgt op tafel

Bijdrager
    Spinozo

Volgens mij werkt dit op de nabijheidssensor en heeft het niets te maken met de stand van de telefoon in ruimtelijke zin. Dus of je die telefoon nou op een tafel legt, in je broekzak houdt of in een gesloten hoesje doet: geen licht op de sensor = geen oplichtend scherm. Probeer hem anders maar eens op een glazen tafel face down te leggen.
    Je kunt trouwens ook niet storen aan zetten.

Bijdrager
    Spinozo

Leuk marketingverhaal maar de iPhone denkt alleen maar te weten dat je omgekeerd op tafel ligt omdat er geen licht op de sensor komt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.