4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iJasper

F510 gamepad op Mac (Fifa 12)

Hoi,
    ik speelde Fifa 12 al een tijdje op de Mac, maar vond het toetsenbord altijd lastig. En zag een aanbieding van Logitech’s Rumblepad F510 staan. Deze gekocht, want bij settings van Fifa staat deze controller ook (Button icons).
    Alleen werkt ‘ie niet.. Heb nooit eerder iets gedaan met een controller op de Mac, dus kan ook niet alleen door Fifa komen. Iemand die het al voor elkaar heeft gekregen en me kan helpen? (Ik heb geswitcht tussen de X en D aan de achterkant, mocht niet baten)

Bijdrager
    mighty servant

Ik kreeg vanmiddag de F310 binnen……zelfde laken een pak! Hij is wel zichtbaar in het systeem overzicht maar in mijn sim krijg ik hem niet aan de gang. Volgens nog al wat Mac forums zou hij moeten werken.

Bijdrager
    iJasper

Haha, toevalig. En inderdaad, volgens forums zou het gelijk moeten werken.. Bij het start scherm van Fifa staat dat je moet kiezen tussen start (gamepad) of space (toetsenbord), dat wordt dan je controller, maar ik krijg dus niets voor mekaar met die gamepad..

Bijdrager
    mighty servant

Ik heb hem nu in Falcon 4.0 wel aan de gang gekregen: hij wordt in de setup gezien en is programmeerbaar. Zorg er wel voor dat de knop met X-D op de laatste staat

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.