5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple-TechKid

F4 knop werkt niet meer

Ik heb een Macbook pro uit begin 2011 ik had toen snow leopord er op toen ik in juli de overstap naar Lion heb gemaakt uiteindelijk een paar dagen geleden wilden ik de F4 “dashboard” knop veranderen naar F4 “launchpad” ik wilde dit doen met het behulp van functionflip ik heb de f4 knop uitgezet en uiteindelijk heb ik de F4 knop veranderd in het activeren van launchpad maar helaas kreeg ik toen de F4 knop niet meer aan de praat weet iemand hoe ik de knop weer kan aanzetten (het maakt niet uit dat ie weer in Dashboard veranderd)
    alvast bedankt

Bijdrager
    tarun

Heb je de F4 toegewezen aan Launchpad met behulp van de systeemvoorkeuren, Toetsenbord? En daarna met Functionflip de F4 omgedraaid (zodat deze werkt zonder de Fn-toets)? Dat moet werken. Probeer het nog eens in te stellen.

Wat mij de laatste tijd vaak helpt als er “rare” dingen gebeuren dat is opstarten in Safe Mode (opstarten met shift ingedrukt). Na de Safe Mode start je weer gewoon op en de meeste rare dingen zijn verdwenen.

Bijdrager
    Apple-TechKid

@tarun er wordt toch niks verwijderd als je in safe mode zet?

Bijdrager
    tarun

Nee, wat er precies gebeurt in Safe Mode staat hier beschreven. Kort samengevat zorgt het ervoor dat je een “verse” start krijgt.

Bijdrager
    Apple-TechKid

Helaas werkt dit niet ik heb mijn MBP in safe-boot gezet maar helaas is er niks veranderd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.