14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    bosp

eyetv werkt niet meer na upgrade

Na een recente update krijg ik mijn eyetv hybrid niet meer aan de praat. Bij de installatie geraak ik niet meer verder, nochtans steken de USB-stick én de TV-kabel in de USB-poort. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen (bepaalde instelling?).

Bijdrager
    Hansi2124

In welke USB-poort heb je die gedaan? Zie mededeling in het venster.

Bijdrager
    bosp

sorry, steekt wel degelijk rechtstreeks in de USB2-poort van mijn recente iMac 27″ 3.2 Ghz Core i3, tot voor kort werkte die setting probleemloos

Bijdrager
    Hansi2124

Ik neem aan dat je de laatste versie hebt (3.5)?

Bijdrager
    bosp

bedankt voor de link, nu lukt de productactivering niet meer… zeer vreemd want het is een origineel pakket

Bijdrager
    J-P-H

Misschien wat open deuren maar…
    – alle software weggooien, mac opnieuw opstarten en schone installatieprocedure beginnen?
    – andere USB-poort gebruiken
    – EyeTv overleden?

Bijdrager
    bosp

de schone installatie heb ik ook al gedaan – waarschijnlijk zal de stick het begeven hebben want nu merk ik dat het (groene) lampje niet brandt…

Bijdrager
    J-P-H

Dat is mooi klote dan. Had je de Hybrid al lang?
    Ik vind het op zich prachtig spul, maar ja, dan moet het natuurlijk niet kaput gaan.

Bijdrager
    bosp

zo’n twee jaar en niet zo veel gebruikt…

Bijdrager
    foxy

Hi Bosp

doet ie het al weer bij jou ??? mijn vader heeft het zelfde… bij mij doet hij het wel (dezelfde stick) met de zelfde configuratie….

Bijdrager
    foxy

Ik ben er uit !
    het kan mogelijk een slechte soldeerverbinding in de stick zijn. Oplossing is de stick flink verwarmen op bijv. de verwarming. Of omhulsel eraf halen en dan even in de oven op 200 graden. Lees het volgende item maar op de apple support site https://discussions.apple.com/thread/2635067?start=0&tstart=0
    Bij mij heeft het geholpen. Succes

Moderator
    unSOUND

Is al een oude oplossing hoor, werd in 2009 al genoemd in een ander topic over dit probleem:

eyetv doet het niet meer

:sarcastic:

Bijdrager
    berns

hoi, bij mij doet eyetv het ook niet. heb opnieuw het programma geïnstalleerd en krijg fotmelding -36.
    wat betekent dit en wat moet ik doen?

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb eyetv 3.5.5 en de Miglia Max maar krijg maar geen scherp beeld…. kan bijv. geen HD-zenders vinden.
    Mijn iMac moet snel genoeg zijn, i7 met 12GB intern.

Wie kan mij helpen?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.