9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    JustMarco

EyeTV Programma gids

Beste,

Onlangs heb ik problemen gekregen met mijn EyeTV programma gids, om mijn probleem duidelijk te maken hier een screenshot:

Hij download dus maar een klein gedeelte, de gids heeft het wel gedaan bij mij. Ik heb de gids al een keer helemaal leeg gegooid en opnieuw geupdate werkt ook niet. Hoop dat jullie een oplossing weten voor dit probleem.

Alvast bedankt,

Marco

Bijdrager
    theo1

Ik heb precies het zelfde probleem!
    Sinds vandaag wordt voor een heel aantal zenders, waaronder NL 1, 2 en 3, niet meer de EPG geladen.
    Kan het geen storing in de ‘tvtv-voorziening’ zijn?

Bijdrager
    mac4us

Ik heb een EyeTV hybrid (WinTV-HVR900) en kan dus via dvb-t alleen maar 1,2,3 enTV Noord-Holland krijgen (+ radio 1 t/m 6, NH en funx en concertzender) maar ik heb helemaal geen storing bij de tvtv EPG.
    Wat jullie signaleren heb ik in het verleden wel eens gehad, maar toen hielp het om even naar de desbetreffende kanalen te kijken. Het leek wel of tvtv daarna herkende dat die info alsnog binnengehaald moest worden.

Bijdrager
    iJeroen

Hoe ontvangen jullie tv? Digitaal of analoog?

Bijdrager
    theo1

Ik digitaal

Bijdrager
    JustMarco

Ik ontvang analoog, maar het rare is dat het eigenlijk gewoon altijd goed gewerkt heeft en de laatste paar dagen ineens zonder ook maar iets in de instellingen veranderd te hebben heb ik dit gekregen. En wat mac4us zegt werkt ook niet bij mij:(

Bijdrager
    stopa

Net geupdate en alles blijkt te werken

Bijdrager
    JustMarco
    ”stopa”

Net geupdate en alles blijkt te werken

Hier nu ook, zal wel een storing bij tvtv zijn geweest.

Bijdrager
    theo1

Hier ook alles weer in orde!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.