11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

EyeTV ondersteunt nu Apple TV!!

Goed nieuws! Ik citeer MacFan:

18-04-2007
    Elgato kondigt directe ondersteuning voor Apple TV aan
    Elgato Systems heeft woensdag een nieuwe versie (2.4) uitgebracht van EyeTV, die televisie-opnamen direct in een voor Apple TV optimaal bestandsformaat kan bewaren. De software kan desgewenst de opnamen in de iTunes-bibliotheek plaatsen, zodat ze automatisch met Apple TV worden gesynchroniseerd.

Al langer ondersteunt EyeTV op dezelfde manier de iPod video. De update is gratis voor bezitters van EyeTV 2. Elgato levert dit programma gratis mee met diverse tv-modules van het eigen merk, maar biedt het voor € 79 ook los te koop aan. (AK)

update is hier te downen: http://www.elgato.com/index.php?file=support_updates_eyetv2&PHPSESSID=98fa7a44aaff3aeac825db2a7e308001

Bijdrager
    CaDoc

Heel erg goed nieuws weer. Ben een doorgewinterde EyeTV gebruiker, en zat hier eigenlijk wel een beetje te wachten. Nu promoveert de AppleTV voor mij dan direkt tot een PVR! En daar hebben we wat aan!

Bijdrager
    1984

TVMax+ records straight into Apple TV format,:?
    http://www.miglia.com/products/video/tvmaxplus/appletv.html

Bijdrager
    Wouter I

Goed nieuws!

Dat maakt de AppleTV ineens in Nederland ook interessant.

Bijdrager
    1984

Miglia is recentelijk geswitched van de EyeTV software naar de MigliaTV software.

De nieuwe software biedt de TVMax+ belangrijke features: rechtreekse opname naar Apple TV, iPhone en iPod video!

Speciale hardware zorgt ervoor dat de TVMax+ Apple-compatible movies rechtstreeks naar de harddisk kan schrijven; dus zonder tijdverspillende omzetting. Dit is niet alleen veel sneller maar bespaart bovendien 50-60% aan benodigde diskruimte voor de video-bestanden.

Bijdrager
    LEXY

Ook tof dus 1984. Maar wat probeer je te zeggen? Is die Miglia software beter ofzo?

Bijdrager
    1984

De Nieuwe software van Miglia (TVMax+) was er dus al een tijdje met de functies die Elgato nu heeft toegevoegd, Of het beter is weet ik niet omdat ik zelf nog EyeTV gebruik,
    Maar als ik lees:Works great with Front Row
    All your videos and recordings are dropped straight into the Movies folder, so you can access them easily using Apple’s Front Row.
    Dat heeft er maar kort bij Elgato EyeTV ingestaan…..en dan stond dat (frontrow) alleen maar in het EyeTV menu.:?

Er gaan geruchten dat Miglia door Apple is opgekocht, Ik gebruik een TVMax en krijg bij update de volgde melding :sealed:

[size=9:a0f9c985d7]Customers using EyeTV with a Miglia TV tuner product are not affected by this change. Elgato EyeTV will continue to work with existing Miglia products. Elgato will continue to support existing Miglia/EyeTV customers with software updates and improvements.
    [/size:a0f9c985d7]

Bijdrager
    GIJay
    ”Wouter

Goed nieuws!

Ja want in mp4 opnemen of converteren was natuurlijk nog een illusie voor deze update.

En lex, ga je mac mini knuffelen vent!:P

Bijdrager
    Angelzilla

Wat betreft de TVmax+, is het eigenlijk ook een soort firmware update, denk ik.
    Vandaar dat je die niet ff via “software update” kunt downloaden.

Miglia geeft de bestaande TVmax gebruikers de mogelijkheid on te kunnen upgraden. Je kunt deze software update via hun website kopen:

http://store.miglia.com/s.nl/it.A/id.670/.f?sc=2&category=189

Ziet er erg interessant uit. Ik denk dat ik maar eens mijn moeders TVmax ga omruilen met mijn Eyetv hybride… :lol:

Bijdrager
    LEXY
    ”GIJay”
    ”Wouter

Goed nieuws!

Ja want in mp4 opnemen of converteren was natuurlijk nog een illusie voor deze update.

En lex, ga je mac mini knuffelen vent!:P

Ja lief hè dat ik aan julie denk, want met mijn Mac mini hoef ik niets te converteren…:P
    Maarre serieus, het mooie is natuurlijk dat EyeTV dit nu allemaal automatisch voor je doet, scheelt weer een paar handelingen.

Bijdrager
    1984

Plotseling heb ik weer een streep boven in beeld als ik exporteer van Eye TV (waar geen streep zichtbaar is) naar mp4. voorheen had ook dit probleem als ik hem van EyeTV naar iMovie exporteerde …..
    meestal exporteer ik ‘nachts films,nu overdag gedaan…….
    Waar zou die streep het gevolg van kunnen zijn………

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.