2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    maarten_m4

Eyetv Hybrid zenders zoeken

Ik probeer mijn EyeTv te installeren. Bij de laatste stap moeten zenders gezocht worden. Dit duurt nu al meer dan twee uur. Er worden meer dan 1000 kanalen gevonden, terwijl er bij Caiway maar rond de 20 kanalen beschikbaar zouden zijn.

Waar kan dit aan liggen? En is het mogelijk om handmatig de zenders in te stellen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    mac4us

Dat van die duizend kanalen kan kloppen. Daar zit alles tussen wat Caiway te bieden heeft. Het is (wellicht) een combinatie van analoge en digitale kanalen voor zowel radio als TV. Daarenboven zal een deel gecodeerd zijn en die kun je niet ontvangen met je Hybrid. Zelf ben ik UPC gebruiker, daar ligt het aantal kanalen op zo’n 200. Voor jou is van belang welke kanalen ongecodeerd worden doorgegeven. Dat zijn in mijn geval zo’n 43 TV stations (digitaal), 32 analoog, alsmede 42 digitale- en 42 FM radiostations. Met de hand afstemmen kan als je in EyeTV in de linker kolom op ‘Channels’ klikt, dan rechts op een kanaal gaat staan en met de rechter muisknop het contextuele menu ‘Manually Add Digital Channel…’ aanklikt. Zenders zoeken is overigens inderdaad een tijdrovende aangelegenheid.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.