5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    DiscoveryV8

EyeTV en Radio

Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die een van de elgato (EyeTV for DTT, EyeTV fdiversity of EyeTV for hybrid) produkten gebruiken om free to air radio te luisteren. En zo ja, hoe is dan de interface? Kun je radiozenders kiezen en gaat je scherm dan op zwart, of een logo van de betreffende zender oid?
    Misschien kan iemand ter illustratie een paar screendumps mailen/pm-en of plaatsen? Hartlijk dank.

Bijdrager
    computer space

Handleiding bij Elgato downloaden een optie?

Bijdrager
    DiscoveryV8
    ”Martiniman”

Handleiding bij Elgato downloaden een optie?

Heb je daar zelf al gekeken Martiniman?? En geeft dat antwoord op mijn vraag? Nee dus!

En voordat iemand me wijst op de handleiding van de eyetvsoftware, daar zie ik ook geen voorbeeld of screendumps.

Bijdrager
    computer space
    ”DiscoveryV8″

En voordat iemand me wijst op de handleiding van de eyetvsoftware

Juist die had ik gegeven. Maar als je daar niet blij mee bent dan zeg ik wel niks meer :x

Bijdrager
    iljitsch

http://www.muada.com/aaitv.jpg

Om een of andere vage reden krijg ik nu voor het eerst die golfvormen, voorheen was het een blauwe achtergrond met een luidsprekertje in het midden. Je kan de afstandsbediening en het grijze window sluiten en het donkere scherm minimaliseren dus het zit niet in de weg.

Opnemen van de radio is wat minder omdat er dan regelmatig een paar seconden in het niks verdwijnen en audio exporteren naar de iPod (in tegenstelling tot video) is nogal onhandig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.