8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ihans

eyetv automatisch naar iTunes

Hoe kan ik opgenomen tvuitzendingen automatisch naar iTunes exporteren zonder iedere keer maar de opdracht te geven?

Bijdrager
    bjurn

die is niet zo lastig.

nadat je het programma hebt ingeroosterd klink je op edit schedule. dan kan je aangeven dat je hem wilt exporteren naar je ipod (of appletv) kies je voor ipod dan exporteert hij automatisch naar itunes.

Bijdrager
    ihans

Ik wil niet iedere keer dit aan moeten geven maar dat dat automatisch gaat.
    Als ik op een andere locatie via tvtv een opname plan wil ik dat deze automatisch in iTunes terecht komt zodat ik ‘savonds deze uitzending meteen op mijn appletvtje kan kijken.

Bijdrager
    MedahOSX

http://www.elgato.com/index.php?file=products_turbo264&newlang=en

Nieuwe update 2.5 is net uit, met directe wifi access voor iphone,touch en apple tv.

Edit: hmm er staat voor iphone en touch, maar wie weet werkt het ook voor apple tv?

Bijdrager
    ihans

Ik ben helemaal up to date maar het kan nog steeds niet automatisch; daar zijn computers toch voor?

Bijdrager
    1984

Zover ik weet kan dat alleen op dit moment alleen met TVMax+software

Miglia is recentelijk geswitched van de EyeTV software naar de MigliaTV software. Het was te verwachten dat op korte termijn ook nieuwe producten met deze alternatieve MigliaTV software geleverd zouden worden: Miglia TVMax+.

De nieuwe software biedt de TVMax+ belangrijke features: rechtstreekse opname naar Apple TV, iPhone en iPod video!

Speciale hardware zorgt ervoor dat de TVMax+ Apple-compatible movies rechtstreeks naar de harddisk kan schrijven; dus zonder tijdverspillende omzetting. Dit is niet alleen veel sneller maar bespaart bovendien 50-60% aan benodigde diskruimte voor de video-bestanden.

Bijdrager
    Ispank

Is dit niet typisch iets voor automater ?

Bijdrager
    menu

Hoe is je engels? Hier staat het begin van hoe het moet.
    http://vallery.net/2007/03/23/setting-up-an-automated-workflow-to-convert-files-for-apple-tv-on-os-x/
    Als je nu een scriptje maakt in automator dat de folder waar EyeTV zijn bestanden in gooit in de gaten houdt en als reactie daarop de encoding start dan ben je er!
    Succes : )

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.