11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Tstyle

EyeTV

Weet iemand of je een digitale ontvanger aan kunt sluiten op EyeTv, want ik heb niet zo goed beeld…

Groet,
    Tstyle

Bijdrager
    Rolf

Ik snap niet zo veel van deze vraag.

Je sluit je EyeTV aan je wandaansluiting, en die is analoog of digitaal. Afhankelijk hiervan kies je een bepaald type EyeTV.
    Je beeld ‘beter krijgen’ kan misschien door een digitale ontvanger (= TV?), maar het signaal dat uit je muur komt (analoog of digitaal) bepaalt de kwaliteit. En afhankelijk van het TYPE signaal heb je ook een ander TYPE EyeTV nodig.

Toch ?

Bijdrager
    KarelWillem

Tenzij je een EyeTV Hybrid hebt zul je toch een andere EyeTV moeten kopen als je er een digitale ontvanger aan wilt hangen.

Er van uitgaande dat je nu een analoge aansluiting gebruikt (kabel-TV?) tenminste.

Bijdrager
    iDuck

Maar als hij al een digitale decoder heeft kan hij de (analoge) output zo op een geschikte EyeTV aansluiten. Zo heb ik het ook ooit gedaan met de s-video out op de decoder naar de s-video in op de EyeTV. Welke EyeTV heb je?

Bijdrager
    1984
    ”iDuck”

Maar als hij al een digitale decoder heeft kan hij de (analoge) output zo op een geschikte EyeTV aansluiten. Zo heb ik het ook ooit gedaan met de s-video out op de decoder naar de s-video in op de EyeTV. Welke EyeTV heb je?

Correct, Elke televisie is geschikt voor het weergeven van (Digitenne van KPN, bijvoorbeeld), dus ook oudere types. Zowel via een antennekabelaansluiting (coax) als de scartaansluiting kan de digitale ontvanger worden aangesloten. zo ook dus EYE TV adapters via S-video

Moderator
    unSOUND

De meeste decoders van Digitenne hebben geen coax antenne uitgang. Er zit wel een coax uitgang achterop, maar deze is niet om het signaal door te geven aan een TV.

Bijdrager
    1984

Die KPN toch……:x
    5. Welke tv’s zijn geschikt voor Digitenne van KPN?
    http://www.kpn.com/kpn/show/id=1131189

Bijdrager
    atimago

bij @home kan je de eyetv 610 gebruiken je hebt hier wel een werkende CI kaart voor nodig, maar dat betkend dat je super kwaliteit. The innovators in tilburg hebben hier ervaring mee, zij weten welke je nodig hebt, van andere winkels weet ik het niet

Bijdrager
    1984
    ”atimago”

zij weten welke je nodig hebt, van andere winkels weet ik het niet

:?
    Voor minder dan €40 koop je de Tubestick en voor meer dan €300 koop je de Elgato EyeTV 610, ik denk dat je zelf moet aangeven wat je er mee wilt, en wat je er voor wilt betalen.

Bijdrager
    Joffry
    ”1984″
    ”atimago”

zij weten welke je nodig hebt, van andere winkels weet ik het niet

:?
    Voor minder dan €40 koop je de Tubestick en voor meer dan €300 koop je de Elgato EyeTV 610, ik denk dat je zelf moet aangeven wat je er mee wilt, en wat je er voor wilt betalen.

Ik denk, dat je voor ‘Tubestick’ (DVB) echt wel in de randstad moet wonen. De digitale ontvangst in de rest van Nederland (Ned.1, 2 en 3) is vrij beroerd.

Bijdrager
    Petje

Misschien een leuke aanvulling op je vraag: http://forum.applejunk.com/viewtopic.php?t=203&highlight=

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.