3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jim80

Eye strain

Hallo, Ik heb net mijn nieuw aangekochte iPad Air 3 2019 en iPad 2020 geretourneerd. Om een of ander heel bizarre reden kreeg ik van beide modellen eye strain in de hoogste graad en dit al na 15min. Ik werk al 25 jaar met Apple devices met soms meer dan 10u schermtijd per dag. Mijn ogen zijn getest en ok. Met wat Google opzoekwerk kom ik al snel dezelfde lotgenoten tegen betreft de laatste Apple iPads. Ik vraag mij af wat Apple veranderd heeft. Ik vermoed een verandering van led backlightverlichting, een ander PWM frequentie, … ???? Geprobeerd om mijn ogen er aan te laten wennen maar dat was absoluut geen optie het werd erger en erger.

Ps ik typ dit met een iPhone 8 en ga nu lekker wat klachtenloos verder surfen… 😒

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Jim80 op 20 oktober 2020 om 22:58
    … kom ik al snel dezelfde lotgenoten tegen betreft de laatste Apple iPads. Ik vraag mij af wat Apple veranderd heeft. Ik vermoed een verandering van led backlightverlichting, een ander PWM frequentie, … ????

Dan kunnen wij er ook weinig aan doen ben ik bang…

Sleutelbeheerder
    Night

Je zou eens contact op kunnen nemen met de klantenservice van Apple. De eerste 3 of 4 medewerkers kunnen je 100% zeker niet verder helpen, maar gewoon volhouden, je gaat steeds verder omhoog in de hiërarchie van de kennisbank van Apple. Wie weet kom je uiteindelijk het antwoord wel te weten en anders is het wellicht iets waarmee Apple in een toekomstige versie rekening gaat houden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.