9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    vdlindenmark

Extreem dataverbruik Systeem > Algemeen

Wie o wie kan mij helpen, vandaag heeft mijn telefoon op 4G ruim 125mb gebruikt. Dit valt onder Systeem > Algemeen. Wie kan mij vertellen wat dit mogelijk kan zijn? Ik kan met Google niet echt veel vinden. Ter informatie: Wi-Fi assistent stond gisteren al uit en ios 9.0.2 heb ik ook gisteren geïnstalleerd, veel data heb ik zelf niet verbruikt aangezien WiFi grotendeels aan stond en ik bovendien weinig met mijn telefoon heb gezeten.

Het gaat mij er vooral om om te achterhalen wat Systeem > Algemeen precies inhoudt.

Bijdrager
    juwlez

125 mb is relatief gezien niet heel veel maar dat kan je aflezen bij instellingen en dan mobiel netwerk. Mist je natuurlijk begin van enkele bundel periode de tellers reset

Bijdrager
    vdlindenmark

Gisterochtend 08.38 heb ik de periode gereset, ’s middags ontdekte ik dat, ondanks weinig gebruik en op 1 uur tijd na continu aan het WiFi gezeten te hebben, dat volgens dat mobiel netwerk overzicht Systeem > Algemeen ruim 125 me gebruikt heeft. Ik hooguit 7 uur tijd dus…

Bijdrager
    rubenn05

Ik heb het zelfde probleem ‘algemeen’ heeft 840 mb verbruikt in 5 dagen tijd. Iemand een idee waar dit vandaan komt?

Bijdrager
    Betatester

Mijn zus had in dag 500 mb gebruikt bij algemeen

Bijdrager
    JailbreakLover101

Ga naar mobiel netwerk en scrol helemaal naar beneden en dan zie je wifi-assistentie. Zet dit uit want als je slecht wifi hebt ga je automatisch naar je 4G

Bijdrager
    BartjeQ

Mark,
    Heb je toevallig al enig idee/een oplossing waar dit vandaan komt? Ik zit met exact hetzelfde probleem, alleen is de data schrikbarend hoger. De looptijd van de huidige periode is nu ongeveer 2/3 weken, en ik heb 4 GB gebruik onder Systeem->Algemeen. Snap er niks van, en mijn databundel vliegt er zo als een malle doorheen….

Iemand een idee?

Bijdrager
    May

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben naar T-Mobile geweest die konden me niet helpen, toen ben ik gisteren in een Apple winkel geweest en die konden me ook niet verder helpen. Want hij ging wifi-assistent en iCloud synchronisatie nakijken maar dat heb ik allebei uitstaan. Toen zei die bel Apple support, daar heb ik gisteren een halfuur mee aan de telefoon gehangen. Ze bellen me vandaag terug want ze wist het zo ook niet en moest overleggen met haar seniormanager. Wordt vervolgd dus…

Bijdrager
    May

Ze hebben me vandaag terug gebeld. Ze hadden het idee dat iCloud vastliep en daardoor toch synchroniseerde via mijn mobiele date ipv wifi zoals ik had ingesteld. Maar mijn batterij werd ook mega heet, waardoor mijn iphone nog maar 4 uur mee ging met minimaal gebruik. Ik ben nu mijn iphone aan het herstellen en kan alleen dingen van iCloud terug zetten, ik moet hem instellen als nieuwe telefoon en dus geen reservekopie terug zetten want het probleem kan hierin zitten! Ik hoop dat ik jullie hiermee verder help.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.