6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Solidrocketbooster

extract audio van swf bestand gratis

Hoi weet iemand een gratis methode om audio uit een swf bestand te halen? En nee ik ga niet 2 uur lang audio opnemen;-)

Eigenlijk zoek ik een tool zoals Filejuicer (werkt niet meer helaas pindakaas) en/ of Flash Decompiler Trillix ( €74).

Dit is de link van de bewuste SWF

Vast bedankt!

Bijdrager
    SunKeeper

Welk formaat audio moet het worden? WAV, MP3, FLAC, M4A…of iets anders?

Je hebt waarschijnlijk geen Windows-PC bij de hand, want er zijn legio gratis programma’s daarvoor te vinden.

Eventueel kan ik het voor je extracten voor je op die manier. Als je het wilt. Dan moet ik echter wel de file hebben. Ik zie even zo snel niet hoe je dat ook al weer kan downloaden. Al is er wel een trucje voor, weet ik even niet meer.

Bijdrager
    Plainey

Alle audio uit desbetreffende SWF.:)

http://we.tl/SnIhKr7MyD

Bijdrager
    Solidrocketbooster

@SunKeeper thanks voor de effort!

@Plainey heel erg netjes en ontzettend bedankt! Ze staan nu te rollen in me Serato;-) Maar eh hoe hadde dat nou gefixed? Met een app onder mavericks?

Bijdrager
    Solidrocketbooster

Hoi weet iemand een gratis methode om audio uit een swf bestand te halen? En nee ik ga niet 2 uur lang audio opnemen;-)

Eigenlijk zoek ik een tool zoals Filejuicer (werkt niet meer helaas pindakaas) en/ of Flash Decompiler Trillix ( €74).

Dit is de link van de SWF en het heeft 124 loops.

Vast bedankt!

@Plainey hoe had je dat de vorige keer gedaan? Welke gratis tool op de Mac?

Bijdrager
    Plainey

Excuses voor de late reactie!

Ik heb het snel in een Windows VM gedaan, aangezien er onder OS X niet (bijster) veel tools (meer) zijn.:(

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.