16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    iNiels1984

Extra geheugen Mac Pro – Waar kopen?

Hey all!

Graag wil ik wat extra geheugen voor m’n Mac Pro 2010 kopen, alleen vind ik het bij Apple zelf nogal prijzig… Zijn er winkels waar ik het juiste geheugen kan kopen? Er zijn zoveel dingen waar je op moet letten dus ik dacht, misschien zijn hier mensen die ook extra geheugen hebben aangeschaft… Ik denk aan 2x 4GB

Hoor het graag!

Groeten,
    Niels

Bijdrager
    scarface32

bij mycom, voor 43€

Bijdrager
    harrie10

probeer deze eens Alternate

werkt prima bij mij

Bijdrager
    Beech

Ik heb geheugenuitbreiding voor mijn iMac en Mac Mini hier gekocht, bij SWW-Computer. Prima bevallen, scherpe prijs.
    Hier staat hoe je dat moet doen, maar dat weet je waarschijnlijk al.

Bijdrager
    Soulshaker
    harrie10 op 30 augustus 2012

probeer deze eens Alternate

werkt prima bij mij

Maar niet bij hem.
    Dit geheugen is voor Macbook pro/imac/mac mini
    De topic starter heeft een Mac Pro , ander geheugen dus.

Daarbij is er al een soortgelijk topic open over de 2010 Mac Pro

Mac Pro geheugen 2010/2011

Bijdrager
    sdito

Hey kijk eens op deze site.
    http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/modelsinfo.asp?SysID=+32075+&distributor=0&submit1=Search

Hier heb ik mijn geheugen voor m’n macbook pro gekocht. Ik heb al even voor je gekeken naar de mac pro.
    Succes!

Bijdrager
    iNiels1984

Thnx voor de snelle reacties, zit zeker wat tussen! Bij mee, scheelt gigantisch met de prijzen van Apple…

Bijdrager
    Soulshaker

Bij apple moet je het dan ook niet kopen.
    Echte ripp-off prijzen.

Bijdrager
    Demon Hunter

Ik heb Kingston Value Ram erin zitten(16GB in totaal), dit type KVR1333D3E9. Het is belangrijk dat je ECC geheugen komt. Ook zou ik er wel wat meer dan 8GB in zetten, dat is niks, helemaal voor een werkpaard als de Mac Pro. Het snelste werkt als je per 3 bankjes erin zet, omdat de Xeon processor in je Mac triple channel ondersteunt. Ik heb eerst 12GB erin gezet in een kitje van 3 bankjes, later nog een bankje bijgezet. Beide keren bij SimmCity, prima service.

Bijdrager
    janbergstra

En met Kingston koop je goede aftersale, dat is wat waard.

Bijdrager
    Leander

SimmCity raad ik je sterk af. Ik heb daar twee Kingston bankjes gekocht, waarvan een bankje na twee weken defect raakte. GEEN service, SimmCity reageerde niet op mijn emails. Telefonisch is SimmCity niet te bereiken want geen telefoonnummer op hun site. :thumbsdown:

Bijdrager
    Kyhd

Kingston.com:) heb er al vaker ram gekocht. 1 weekje levertijd dat wel. Maar ik heb nu wel 16gb in mn iMac:)

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    lars.hulshoff

Ik zou gewoon hier kijken. Heb hier altijd mijn geheugen gehaald en nooit een probleem gehad. bij bijna alle vergelijksites als tweakers en vergelijk.nl zijn ze de goedkoopste:
    Simmcity memoryshop

Bijdrager
    lars.hulshoff

Misschien een tip voor iedereen die op kingston.com besteld: als je geen zin hebt om een week te wachten, bestel het dan hier: Kingston Simmcity
    Scheelt ongeveer 5 dagen en hebben een zeer breed Kingston Assortiment

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.