4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    zoob

externe muziek

Wie heeft het zelfde probleem en weet er een oplossing voor?
    Mijn powerbook begint stilletjesaan vol te geraken en dat komt grotendeels door muziek en foto’s. Voor mijn foto’s heb ik ondertussen al een oplossing door een externe bibliotheek aan te leggen op een andere harddrive. Maar met iTunes ben ik er nog altijd niet aan uit.
    Stel dat ik mijn muziek wil beluisteren die ik apparte mapjes zou gestoken hebben op een aparte harde schijf dan gaat ie de nummers automatisch naar mijn iTunes kopiƫren en heb ik ze weeral op mijn schijf staan.

iemand een oplossing?
    :innocent: zoob

Bijdrager
    RonalddeVries

In de voorkeuren van iTunes, onder “geavanceerd” kan je uitschakelen dat iTunes de bestanden naar de map “iTunes Music” kopieerd.

Uitzetten en opnieuw importeren nadat je het op de externe HD hebt gezet.

Bijdrager
    tulipan

Of je kunt in de properties van iTunes instellen dat je default locatie om muziek op te slaan je externe harddisk is:)
    Voordeel: Als je muziek importeert van een CD en je disk is niet aangesloten dan komt de muziek op de harddisk van je PB. Sluit je je PB weer aan op de externe schijf en doe je “consolidate library” dan worden deze nummers van je PB harddisk naar de externe disk gekopieerd.

Bijdrager
    zoob

dankje! ga ik vanavond uitproberen!
    maar ik vind die “consolidate library” niet direct:? omdat ik met een nederlandse versie zit…
    is dit dan “verzamel inhoud bibliotheek” in het nederlands…?

Als ik nu gans mijn muziekmap kopieer naar mijn externe HD kopieer, ga ik dan mijn afspeellijsten behouden? of zal ik die allemaal terug moeten aanmaken?

(tis maar dat ik op voorhand weet waar ik aan begin:) )

greetz

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.