11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Jesse

Externe HD en Macbook Pro

hallo..

heb probleem met m’n macbook pro.. net nieuw.. nog nooit usbpoorten gebruik maar ik zit met het volgend:
    Externe HD (NTFS) ziet hij niet.. verschijnt niet op bureaublad of in de finder..
    heb net dit geinstalleerd: http://macwereld.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2027&Itemid=166
    ( ik heb het daarvoor niet geprobeerd ) Op m’n mac mini ziet hij hem wel terwijl ik het daar niet heb geinstalleerd.. ( je ziet die HD’s toch altijd verschijnen ookal is het NTFS en dus alleen lezen )
    Heb hier namelijk alleen maar NTFS externe HD’s en dit was dus een mooie uitkomst, zo dacht ik totdat ik zie dat het niet werkt…
    moet ik toevallig iets activeren eerst?
    Groeten

Jesse (alvast bedankt)

heb net canon eos 400D aangesloten.. en dat werkt via USB… dus.. waarom die HD neit (werkt wel op mac mini en windows..)

Bijdrager
    Jesse

btw laat maar lukt al

slotje

Bijdrager
    Oppie

Waarom slotje?

Vertel ook even wat het probleem was, ter lering ende vermaeck…

Bijdrager
    Kaspers
    ”Oppie”

Vertel ook even wat het probleem was, ter lering ende vermaeck…

Externe HD (NTFS) ziet hij niet.. verschijnt niet op bureaublad of in de finder..

Bijdrager
    Oppie

Jesus, fokking bijdehandje… wat was het probleem, in casu de reden dat het niet lukte!!!:x

Bijdrager
    Hain
    ”Jesse!”

hallo..

heb probleem met m’n macbook pro.. net nieuw.. nog nooit usbpoorten gebruik maar ik zit met het volgend:
    heb net dit geinstalleerd: http://macwereld.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2027&Itemid=166
    ( ik heb het daarvoor niet geprobeerd ) Op m’n mac mini ziet hij hem wel terwijl ik het daar niet heb geinstalleerd.. ( je ziet die HD’s toch altijd verschijnen ookal is het NTFS en dus alleen lezen )
    Heb hier namelijk alleen maar NTFS externe HD’s en dit was dus een mooie uitkomst, zo dacht ik totdat ik zie dat het niet werkt…
    moet ik toevallig iets activeren eerst?
    Groeten

Jesse (alvast bedankt)

heb net canon eos 400D aangesloten.. en dat werkt via USB… dus.. waarom die HD neit (werkt wel op mac mini en windows..)

Bijdrager
    Hain
    ”Jesse!”

btw laat maar lukt al

slotje

Hoe is het gelukt? Binnenkort komt mijn macbook pro en wil ook mijn extern HD via usb 2.0 erop aansluiten.

MvG,

Hain

Bijdrager
    Jesse

in het nieuwsbericht van macwereld.. daar staat het!

Bijdrager
    Hain
    ”Jesse!”

in het nieuwsbericht van macwereld.. daar staat het!

THANK YOU :apple: .

Bijdrager
    Oppie

Nee, dit gaat mensen goed helpen die dezelfde vraag hebben over pakweg een maand of zo…:?
    Dus idd, doe maar slotje; want je zou eens een ander ook de oplossing kunnen geven…brrrrrr :sealed:

Bijdrager
    Kaspers
    ”Oppie”

Jesus, fokking bijdehandje… wat was het probleem, in casu de reden dat het niet lukte!!!:x

Ik gaf gewoon duidelijk antwoord op de vraag die je steld, waarom ik dan bijdehand moet zijn is dan de vraag..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.