9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    RHCAS

Externe HD bescherming

Hi All,
    Ik moet een externe HD met filmbeelden opsturen. Nu wil ik deze schijf zo beveiligen dat men ze niet met simpel “verslepen” kan dupliceren. Men mag de beelden bekijken en verder niets. Natuurlijk heb ik ea geprobeerd via “delen en Bevoegdheden” en ook hier op het forum, maar ik ben geen oplossing tegen gekomen. Wie weet een oplossing ??

Bijdrager
    Afroman

Even een specifieke vraag aan jou. Waarom moet er een harddisk opgestuurd worden? Zijn de bestanden zo groot? Is het privé-materiaal? moet er nog in de bronbestanden gekeken worden?

Bijdrager
    RHCAS

Ik weet dat er verschillende manieren zijn maar dit is hoe het moet en gaat. Weet je een oplossing voor deze situatie?

Bijdrager
    AppleStef

<Sorry heel mijn post is verwijderd omdat mijn methode blijkbaar niet werkt.>

Bijdrager
    RHCAS

Erg bedankt AppleStef, ik ga het uitproberen maar ik denk dat het in onze situatie waarschijnlijk niet mogelijk is. Ik laat het je morgen weten. Nogmaals bedankt.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik zou eerder denken aan een online mogelijkheid. Je kan dan je content streaming aanbieden, zodat deze alleen bekeken kan worden en niet gedownload (of slechts met heel veel moeite en veel kennis van zaken…

Bijdrager
    Dargakis

er is bescherming, maar dat is enkel schijn, helaas.
    onthou dit: alles wat afgespeeld wordt, kan opgeslagen worden

met de beste beveiliging die ooit zou kunnen bestaan; filmen ze een beeldscherm met daarop je videos (voorbeeld).

denk dus na over wat je opstuurt:P

Bijdrager
    computer space

Ja, streaming is de enige oplossing, en zelfs die is niet helemaal veilig. Of je stuurt een volledige gecustomisede Android tablet op die boot naar je film en na het kijken zegt “This movie will self destruct”. Wel hopen dat ze m dan terugsturen.

Bijdrager
    poing

iets 100% veilig maken is een utopie. Wat mensen maken kunnen mensen kraken;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.