7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Evil_Koekje

Externe HD behuizing.

Hey,

Ik ben op zoek naar een behuzing voor een Maxtor 250 GB (7200rpm) pata133, model 6L250R0 om precies te zijn. Ik heb al wat topics gevonden over behuizingen maar deze zijn of niet echt recent of niet wat ik zoek.

Dus bij deze mijn vraag, weet iemand een (mooie) behuizing (met Firewire 800 als ’t ff kan) voor deze HD?

Thnx.

Moderator
    unSOUND

Het is het beste om toch verder te gaan in het bestaande topic, zo blijft alle info bij elkaar…

Bijdrager
    Evil_Koekje
    ”unSOUND”

Het is het beste om toch verder te gaan in het bestaande topic, zo blijft alle info bij elkaar…

Ik snap je punt maar vaak worden topickicks niet tot amper gelezen is mijn ervaring. Daarnaast gaat het in “computerwereld”uiteraard zo snel dat het aardig irrelevant is een topic uit bijvoorbeeld 2005 te kicken. Maar dat is mijn mening.:)

Misschien een idee om voor dit soort dingen centrale topics te openen? Zou wel een flinke lijst worden dan tho, maar je ziet inderdaad wel vaak dezelfde soort vragen. Het probleem is alleen dat iedereen weer specifieke andere dingen wil weten en daarom een nieuw topic opent. Anyway dit is compleet offtopic.

Moderator
    unSOUND
    ”Evil_Koekje”

Ik snap je punt maar vaak worden topickicks niet tot amper gelezen is mijn ervaring.

Het is alleen niet zo… zat mensen lezen topickicks, met name de mensen die het onderwerp interessant vinden. In tegenstelling tot nieuwe topics, waar iedereen even iets in moet zeggen.

”Evil_Koekje”

Misschien een idee om voor dit soort dingen centrale topics te openen?

Die zijn er dus al, daar probeerde ik je ook heen te sturen… maar dat wou je zelf niet.

Bijdrager
    Evil_Koekje
    ”unSOUND”
    ”Evil_Koekje”

Ik snap je punt maar vaak worden topickicks niet tot amper gelezen is mijn ervaring.

Het is alleen niet zo… zat mensen lezen topickicks, met name de mensen die het onderwerp interessant vinden. In tegenstelling tot nieuwe topics, waar iedereen even iets in moet zeggen.

Zoals ik al zei, in mijn ervaring, misschien heb ik dus net domme pech(?)

Die zijn er dus al, daar probeerde ik je ook heen te sturen… maar dat wou je zelf niet.

Sorry, maar ik kan heel moeilijk die centrale topics vinden, met termen als “centraal topic”, “hd-case”, , “behuizing”, enz. enz.. vind ik gewone topics.
    Begrijp me niet verkeerd, Ik ben compleet voorstander van posten in bestaande topics om complete chaos te voorkomen. Maar ik kwam niets relevants genoeg (naar mijn mening) tegen.
    Als je een linkje zou kunnen posten, graag.:) Mag deze wmb ook op slot.

Moderator
    unSOUND

Meest gebruikte topic voor deze vraag is denk ik deze:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=55082

En een paar kleinere:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=52393
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=32573

Er waren er meer, dat weet ik zeker… maar de huidige versie van de zoekfunctie zuigt…

Bijdrager
    Gijs Raggers

Ik zou een compleet nieuwe externe harddisk kopen, die prijzen blijven maar zakken, vaak wel alleen USB 2.0.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.