7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Quad

Externe Harde schijven verwijderen

Hello,

Ik heb 4 externe harde schijven aan mijn MacBook hangen via een hub. Als ik mijn Mac los wil koppelen moet ik eerst 4 keer klikken voordat ik de USB kabel kan loskoppelen.

Kan dit niet makkelijker met een script ofzo? (zodat ik maar op 1 knop of sneltoets hoef te drukken)

Bijdrager
    bartje

Alle vier de schijven op je bureaublad selecteren door met de muis een selectievlak te slepen. Dat sleep je naar je prullenbakje toe.

Bijdrager
    iHaring

Of alle 4 selecteren en [command] + E in drukken!

Bijdrager
    double-D

je kan het doen met automator. Daar maak je dan een Verwijder schijf. Zo doe ik het ook. Opslaan als App. en dan gewoon in je dock zetten:)

Bijdrager
    bartje
    ”iHaring”

Of alle 4 selecteren en [command] + E in drukken!

Precies:)

Bijdrager
    Quad
    ”double-D”

je kan het doen met automator. Daar maak je dan een Verwijder schijf. Zo doe ik het ook. Opslaan als App. en dan gewoon in je dock zetten:)

Hmm, dat klinkt wel goed. Ik heb alleen geen ervaring met automator. Heb jij zo’n App voor mij of gaat dat niet werken?

Bijdrager
    double-D
    ”Quad”
    ”double-D”

Hmm, dat klinkt wel goed. Ik heb alleen geen ervaring met automator. Heb jij zo’n App voor mij of gaat dat niet werken?

Je hebt een PM.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.