2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    cles

externe hard schijf met apple TV

Maccers

Wil een externe hade schijf kopen. Nu heb ik de volgende vraag.
    Heb de 24 inch Imac 2,16 met wifi N
    ook de airport extreme ook met wifi N
    macbook ook met N standaard
    Wil tzt de apple TV kopen

De vraag is, kan ik met een USB 2.0 schijf aan de airport alle video content op die schijf plaatsen en probleemloos naar de IMAC en macbook en de apple Tv streamen of moet ik voor zoiets toch maar een firewire400 of 800 schijf kopen en die direct aan de IMAC hangen.

begrijp dat muziek streamen geen probleem is, maar geldt dit ook voor video content.
    Alternate.nl heeft nu de lacie porsche 500 gb usb 2.0 in de aanbieding voor 99 euro….vandaar

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee, het enige wat op de Apple TV terecht komt is (zo goed als) alles wat je in iTunes hebt staan. Staan er dingen op je externe HD die niet in iTunes staat, dan komt dat ook niet op je Apple TV te staan. Ook gaat het streamen via een (draadloos) netwerk langzamer dan ’n FW400 of FW800 schijf direct aan je Mac.

Als je je muziek/video gewoon op je computer zelf zet, of op een externe HD (liefst Firewire vanwege de hogere/stabielere snelheid), en daar je hele iTunes bibliotheek in zet, dan ziet Apple TV dat ook. Je kan in ieder geval niet een losse map die je ergens op een willekeurige plek hebt staan streamen of syncen met de Apple TV… die kijkt namelijk alleen puur naar wat hij kan vinden in iTunes.:-)

Mvg,
    Joram

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.