9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    Qmagic

macbook air drive werkt niet op een imac (zie hier). Ik heb een externe samsung usb dvdbrander SE-S084 (€50) die werkt wel op imac en macbook.

Inactief
    Anoniem

Dat van “Super Drive” weet ik niet, lijkt me wel, maar kijk eens op Freecom.com, schijnt goed te werken.

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    shakey

Die Samsung Slim is goedkoop en compact, en je hoeft hem niet in het stopcontact te steken.

Maar… hij heeft geen light scribe en je kunt er (via Toast) geen Blue Rays mee afspelen. Er is een LaCie die dit wel kan, maar die heeft als nadeel dat je hem met een stekker moet aansluiten.

Is er een externe brander met lightscribe en blue ray die usb-gevoed wordt (dus niet via het stopcontact)?

Bijdrager
    Nikita

Volgens mij niet. Hoeveel laptops zijn er die Lightscribe ondersteunen? Het zijn namelijk exact dezelfde drives als in notebooks. Blu-ray is er wel

Bijdrager
    shakey

@Nikita:

Sorry, ik ben niet duidelijk geweest. Ik zoek (in tegenstelling tot SanderTreur die dit draadje opende) een Lightscribe DVD-brander voor mijn iMac.

Het moet er dus eentje zijn die zich laat voeden via de usb-aansluiting en die Blu-Ray ondersteunt. Het zou helemaal mooi zijn als hij ook nog regiovrij is.

Bijdrager
    SanderTreur

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.