3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iSafe

Extern Scherm

Allereerst de beste wensen voor 2012,

Maar ik zit al een tijdje met een probleem.

Ik heb een Macbook pro 13 uit 2010 met daarop Lion, alles uptodate.
    Ik heb via mini display naar hdmi mijn 22 inch lg 2281 scherm. Die op willekeurige tijden even (1a2 sec) zwart word.
    Ook moet ik voor dat ik hem aansluit op mijn macbook in stand by zetten en dan de minidisplay inpluggen en weer openen anders hapert het scherm. Het ligt niet aan de HDMI kabel dat heb ik al getest. Bij andere (tv) schermen heb ik deze problemen niet.
    Switch ResX helpt ook niet. Graag jullie hulp want dit is heel vervelend en zeker niet apple waardig.

Ik heb deze vraag al een keer gesteld alleen daar kreeg ik geen reacties op, ook was er al een ouder topic over dit probleem en daar word ook niet meer op gereageerd.

Graag jullie reacties
    Groetjes Mark

Bijdrager
    pim939

Probeer is een andere HDMI ingang op je scherm (als je die hebt). Mischien is hij beschadigt.

Bijdrager
    iSafe
    pim939 op 02 januari 2012

Probeer is een andere HDMI ingang op je scherm (als je die hebt). Mischien is hij beschadigt.

Nee die heb ik niet, zit wel DVI en VGA op maar daar heb ik geen minidisplay voor…. Misschien sluit ik heb een keer aan de UPC kast kijken of hij het dan ook doet. Maar bestaan er geen drivers die ik kan installeren van randapparatuur ofzo?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.