6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Extern scherm, waarop letten?

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuw extern scherm om te gebruiken in samenwerking met mijn macbook pro.

Het gaat veel gebruikt worden voor design, dus het is voor mij toch wel redelijk belangrijk dat de kleuren overeen komen met het scherm van mijn macbook pro.
    Het moet dus ook een widescreen zijn, mooi design hebben, en het liefst groter dan 22″.

Natuurlijk moet de prijs ook een beetje meevallen, liefst iets van rond de €300.

Hopelijk kunnen jullie mij wat schermen aanbevelen.

Bijdrager
    Maverick9898

Er zijn echt MEGA veel onderwerpen hierover. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je een hele hoop vinden bijvoorbeeld dit topic.

Bijdrager
    1984

kijk eens in dit topic :Alternatieve beeldschermen voor je Mac: een overzicht daar vind je vast een antwoord op je vraag.

Bijdrager
    Maverick9898

Bijna gelijk 1984 haha:P.

Moderator
    Mac Daddy

Het topic wat beide heren aanhalen staat een hele goede wiki post in om eens door te lezen. Mocht je nog specifieke vragen hebben, dan kan je die daar ook stellen.
    Deze gaat op slot.

Moderator
    Mac Daddy

Het topic wat beide heren aanhalen staat een hele goede wiki post in om eens door te lezen. Mocht je nog specifieke vragen hebben, dan kan je die daar ook stellen.
    Deze gaat op slot.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.