6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ¿`„

[Opgelost] Extern scherm knippert af en toe naar zwart

Hallo

Ik heb sinds enkele dagen een LG 27UL500 (4k – 27 inch) monitor om naast mijn MacBook Pro 16 inch te gebruiken.

Eerst gebruikte ik mijn “SATECHI” usb hub om het scherm te verbinden maar het scherm flikkerde veel. Daarop heb ik van Sitecom een USB-C naar HDMI kabel gekocht die geschikt is voor verversingssnelheden tot 60hz. Dit maakte het beeld een stuk stabieler.

Echter in deze opstelling schiet het beeld af en toe op zwart en weer terug, Ik heb dit alles in diverse langere resoluties getest maar dat brengt geen verschil.

Heeft iemand hier ervaringen mee ? Tips ?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door Night. Reden: Topic opgelost
    Sleutelbeheerder
    Night

Je LG heeft een DisplayPort 1.2 aansluiting. Ik zou er dus eerder voor kiezen om een USB3 naar Displayport adapter aan te sluiten. Dan haal je niet alleen een betere verbinding, maar tegelijk ook betere resoluties in huis.

Bijdrager
    ¿`„

TnX !!

Inmiddels heb ik usb > DisplayPorts adapter besteld. Wordt morgen geleverd. Ik ben benieuwd .

Sleutelbeheerder
    Night

ALs dit nou hetzelfde resultaat gaat opleveren (wat ik niet hoop voor je), dan ben ik bang dat je met je LG terug moet naar de leverancier…

Bijdrager
    ¿`„

Inmiddels heb ik de kabel ontvangen en aangesloten. En een uur aangekeken. De problemen zijn opgelost. Dus wederom bedankt voor je advies .

Sleutelbeheerder
    Night

Graag gedaan. Blij dat het de gewenste verbetering heeft gebracht 👍

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.