9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    phoenix12

Extern beeldscherm LED op MacbookPro 13 inch 2010

Beste Applefan,

Ik ben benieuwd of het goed (lees: snel) werkt als ik via een HDMI kabel mijn MacbookPro aansluit en ga werken op een extern beeldscherm.
    Ik ben hier benieuwd naar omdat wanneer ik mijn MacbookPro aansluit op mijn LED tv dit niet super snel gaat..?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Inactief
    Anoniem

Wat bedoel je in dit geval met snel?
    Het aansluiten? En connecten met het scherm?
    De beelden die het scherm geven?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Normaal moet dat goed werken, die vertraging lijkt mij eerder te liggen aan het beeldscherm. Aan je laptop kan het niet liggen, als ik mijn oudere macbook pro uit 2009 aansluit op mijn tv via hdmi heb ik geen vertraging.

Bijdrager
    phoenix12

Ik bedoel met snel, het gebruiksgemak.
    Wanneer ik met mn muis van de ene kant van het scherm naar de andere kant ga, dat ie gewoon snel volgt..

Bijdrager
    deSpaanseRente

dat is dus lag = vertraging tussen input en output. Wat ik zei dus.

Ligt aan kabel of beeldscherm, niet aan je Mac.

Bijdrager
    deSpaanseRente

of een instelling van je beeldscherm. Heb je geen “game” modus of zo? Wat voor tv heb je?

Bijdrager
    phoenix12

Ik heb een Samsung UE32C6700.
    Zou de instelling veranderen naar ‘game modus’ dit probleem verhelpen? Geen idee of deze instelling erop zit..

Bijdrager
    phoenix12

Er zit een ‘goedkope’ kabel tussen van ongeveer 5 meter, dit verklaart misschien het probleem?
    Zo ja, is dit alleen oplosbaar door een duurdere kabel?

Bijdrager
    phoenix12

Kan iemand mij een mooi led beeldscherm aanraden, met hdmi aansluiting en mooi passend bij een macbook pro (extern gebruik origineel toetsenbord en muis van apple)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.