6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

[opgelost] Extern Beeldschem aansluiting USB-C poort MacBook Pro

Ik hoop hier het antwoord te vinden voor mijn aansluitings problematiek?

Ik maakte altijd gebruik van een wat verouderde monitor met alleen DVI aansluiting.
    Op mijn oude MacBook Pro koppelde ik dit via een verloop van DVI naar Display Port. (foto)

Wat is nu de beste oplossing om bovenstaand te gebruiken met de nieuwe USB-C poorten?

Ik zit aan twee oplossingen te denken;
    1. verloop van DVI naar HDMI en dan koppelen via bijvoorbeeld een Hyperdrive 7
    2. verloop van DVI naar USB-C, dit laatste lijkt mij het goedkoopste alternatief, maar werkt deze oplossing?

Als voorbeeld voeg ik een foto bij om te duiden wat de situatie nu is.

Wat is hierop het juiste antwoord, of wat kunnen jullie adviseren?

Dank alvast hiervoor,
    R.

/uploads/community/e23c4f402c6ec72f90cd23ba2b76696027b50603_12414.jpg

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Nog even de foto toevoegen aan eerder bericht, dat lijkt mis gegaan te zijn.

Bijdrager
    TheBigZ
    Ouwe op 30 juni 2017

2. verloop van DVI naar USB-C, …

Die oplossing zou ik kiezen.
    https://www.allekabels.nl/usb-c-kabel/11518/1375490/usb-c-naar-dvi-adapter.html

Bijdrager
    riji

Hier vind je er verschillende:
    https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias%3Daps&field-keywords=adapter+usb-c+dvi&rh=i%3Aaps%2Ck%3Aadapter+usb-c+dvi

Ik heb er onlangs dergelijke spullen besteld dinsdagavond, zaterdag geleverd.

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Dank voor jullie reacties;

Ik heb inmiddels bij Coolblue de STARTECH USB-C NAAR DVI ADAPTER WIT 39,- besteld, verwacht deze elk moment aan de deur

Bijdrager
    Ouwe Dibbes

Gefixed Opgelost,

Vanmorgen de Coolblue STARTECH USB-C NAAR DVI ADAPTER WIT 39,- binnen gekregen. Uitpakken, koppelen en inprikken. En werken!!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.