9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    MCNONAMUS

Expose werkt niet

Bij veel macs die ik gezien heb werkt de F9 toets als “alle vensters”.

Bij mij echter niet, zowel F9 als F10 geven de optie voor helder beeld, maar als F9 (alle vensters) werkt het niet.

Standaard instellingen nagekeken/gereset maar nog steeds werkt F9 niet, is dit een standaard in een MBpro nieuw model?

Bijdrager
    Sentitel

Bij mij werkt F8 voor alle vensters.

Bijdrager
    petermac

je moet dan het vakje bij toetsenbord en muis aanvanken met

gebruik f1-f13 als functietoetsen

ofzoiets

Bijdrager
    tedbouw1

fn-f9 al geprobeerd?
    Is het commando voor mijn powerbook g4.

Bijdrager
    smoothly

inderdaad, standaard moet je wil je de functietoetsen op je MacBook (Pro) gebruiken als ‘F9’ de ‘fn’ toets indrukken en ingedrukt houden (zit links onder op je toetsenbord). Je kan ook bij systeemvoorkeuren en dan ‘exposé en dashboard’ een andere toets toewijzen of hem op de hoeken van je scherm zetten (en vooral dat laatste werkt echt super fijn!)

Bijdrager
    N-Freak

Zoals al gezegd, heel kort maar krachtig:

Houdt ‘fn’ (linksonderaan op je toetsenbord) ingedrukt en probeer nog eens.

Bijdrager
    MCNONAMUS

THX mates! zowel de oplossing met vinkje (bij toetsenbord en muis aanvinken met gebruik f1-f13 als functietoetsen) als FN icm F9 werken.

Damm ik had al logica van apple bedacht (appeltje – F9, of alt -F9) maar het werkt idd prima.

THX voor de snelle reacties.

Bijdrager
    dejonge789

Vandaag werkt Expose bij mij ineens niet meer. Ik heb de rechterbovenhoek en linkeronderhoek een functie gegeven, dat werkte altijd prima, maar nu opeens niet meer. Iemand enig idee hoe dit kan. In systeemvoorkeuren staat alles gewoon zoals het hoort.

Bijdrager
    Oppie

Herstarten?!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.