10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Vulture

Expose voor Firefox

Er is nu ook extensie die expose voor Firefox insteld. Druk F8 en je hebt snel een overzicht van welke tabs je allemaal hebt openstaan. Makkelijker kan het niet. Viamatic foXpose

Bijdrager
    JeeGun

Hmm, ik vind t niet erg fraai. Je krijgt een aparte tab voor die expose functie, erg vervelend. (en Firefox crashte)
    In de browser Shiira, daar zit deze functie in zoals het hoort!

Bijdrager
    petermac

Hoe kan ik eigenlijk zorgen dat firefox niet naar de vorige pagina gaat als ik naar links scroll? In de voorkeuren vind ik nergens iets waar ik dat kan instellen?

Bijdrager
    1984

Ik vind het erg fraai en praktisch, F8 F9,en je hebt een totaal overzicht .bedankt voor de tip @Vulture:)

Bijdrager
    dannikon

Heeeeeeeeeeeel handig!
    Bedankt!

Bijdrager
    Nietzman

Jammer dat het tien keer zo snel is om tabs maar uit te zetten en F10 te gaan gebruiken. :’).

Bijdrager
    1984

Lijkt mij niet, :apple: N of :apple: T dat gaat net zo snel, daarnaast kun je een map openen in tabbladen :innocent:

Bijdrager
    Aqua1
    ”petermac”

Hoe kan ik eigenlijk zorgen dat firefox niet naar de vorige pagina gaat als ik naar links scroll? In de voorkeuren vind ik nergens iets waar ik dat kan instellen?

Jaaa!! Dat zou handig zijn. Super-irritant dat ‘ie steeds oud nieuws geeft als ik per ongeluk een klikje naar links scroll.

Iemand ?

Bijdrager
    Almerrrrr
    ”petermac”

Welke versie van FF gebruik je volgens mij was dit een bug in een vrij oude versie.

Bijdrager
    Aqua1

Ahum…. 1.0.7….. laat verder dus maar zitten….. ahum….

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.