5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    KeKo

Expose en Logitech

Hola,

ik heb een Logitech toetsenbord en Expose werkt dan niet met toetsencombinaties (dit heb ik natuurlijk theoretisch bedacht aangezien ik nog geen expose kan hebben).
    Heb ook de combi’s met shift of option geprobeert, maar ook dan wil ie niet, is dit op te lossen of is expose echt alleen voor mac toetsenborden?

Bijdrager
    Oppie

Exposé werkt ook met interactieve (scherm-)hoeken, net zoals Systeemvoorkeur ‘Schermeffecten’ dat ook doet, en daarmee zou jouw virtuele Exposé toch geen last van je toetsenbord moeten hebben :wink: .

Bijdrager
    KeKo

ja, dat gebruik ik ook (in dit ‘theoretische’ geval), maar vind het ook wel fijn de F-toetsen ervoor te kunnen gebruiken…

Bijdrager
    kMIkaZu

Is het zo’n Logitech toetsenbord met van die shortcut-toetsen voor internet en zo? Dan zit er een F-lock toets op, waarmee je de gewone functie-toetsen inschakelt.

Bijdrager
    KeKo
    ”mika_janssens”

Is het zo’n Logitech toetsenbord met van die shortcut-toetsen voor internet en zo? Dan zit er een F-lock toets op, waarmee je de gewone functie-toetsen inschakelt.

bedankt voor het antwoord, precies wat ik moest weten! nu doet ie het (in dit theoretische geval)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.