8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    joosty

Exposé en 2 beeldschermen

Weet iemand hoe het nieuwe OS omgaat met 2 beeldenscherm als ik Exposé ga gebruiken? Denk aa 2 verschillende resoluties enzo.

Joost:?

Bijdrager
    tobiaslf

There’s only one way to find out……

Bijdrager
    a-bort

Helaas :(
    Alleen het main-scherm geeft de draaiende box, het tweede scherm switched in de gevraagde gebruiker zonder effect (maar wel in no-time!)

Bijdrager
    tfmichie

Bij mij wil ie in Panther het tweede beeldscherm gewoon niet herkennen… gebruik ’n gehackte iBook… misschien ligt het daar wel aan ofzo, geen idee.

Bijdrager
    a-bort

Gehackte iBook?
    In iedergeval kan een iBook alleen mirroren, dwz hetzelfde beeld weergeven als op je laptopscherm…

Bijdrager
    153957

eeh a bort, en Exposé? hoe werkt dat met 2 schermen?

Bijdrager
    a-bort

:lol:
    ehm, ja, expose:) ik weet ook niet waarom ik eerder aan het user-swithing dacht..

Maar goed, exposé dus: alle vensters worden naar je main window getrokken bij ‘all windows’ of ‘application windows’. En de active corners (gebruik ik voor ‘desktop, corner rechstonder) werken alleen op het hoofdscherm. In alle drie de mogelijkheden wordt je tweede scherm dus even leeggezogen totdat je een app of window kiest.
    ‘Desktop’ werkt over beide schermen.
    Oh, de donkere tint bij ‘windows’ of ‘app windows’ verschijnt ook op je tweede scherm.

Geen bugs dus! Je moet alleen op het hoofdscherm je keuze maken. Het maakt niet uit waar je muis zich bevindt als je een exposé functie oproept (gezien ik daarvoor de muis gebruik).

Bijdrager
    153957

oké, dat is wel handig.. anders moet je op beide schermen gaan zoeken naar de app..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.