4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Beech

Exporteren vanuit iBooks

Ik heb al mijn via de iPad ingelezen documenten in iBooks overgezet naar de map Boeken van iTunes op de iMac (zet aankopen over). Als ik dubbelklik op een pdf dan opent deze zich in Adobe Reader en kan ik ‘m ook opslaan in een willekeurig map op mijn computer of externe HD. Ik kan Boeken exporteren naar een bibliotheek, dat wordt dan een .xlm file, maar daar kan ik niets mee. De documenten in Bluefire kan ik via iTunes wel opslaan op een externe HD (archiveren noem ik dat).
    Hoe archiveer ik mijn iBooks bibliotheek als losse exemplaren in een door mij gekozen map ?

Bijdrager
    Beech

Niemand een suggestie ?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap na drie keer lezen nog de helft van je verhaal niet.
    Maar dat ligt helemaal aan mij.

Gewoon vanuit iTunes naar een map slepen?

En verder staan je boeken natuurlijk al gewoon gearchiveerd in de map iTunes Music (op naam).

Bijdrager
    Beech

De boeken kan ik slepen naar het bureaublad en dan worden ze opgeslagen als .epub en vervolgens kan ik ze o.a. in Stanza openen en elders opslaan. pdf’s kan ik direkt in iTunes openen door er op te klikken, en vervolgens kan ik ze elders opslaan. Ik houd er van mijn (gekochte) exemplaren op verschillende plekken op te slaan.
    Bedankt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.