12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    remco pardoel

explorer….

is explorer ook al in het nederlands leverbaar???
    remco pardoel
    http://www.remcopardoel.nl

Bijdrager
    MacAttack

nee Safari wel 8)

Bijdrager
    pepe

LOL :lol:

Bijdrager
    artimachead

Je zal het vast goed bedoelen maar, je kunt zo’n vraag maar beter niet meer stellen geloof ik. Macroshit Exploder is paseé. Yes.

Bijdrager
    awesomemac

Sorry en vergeef me dat ik Internet Explorer nog gebruik:wink:

Bijdrager
    michelvdb

sommigen zijn wel èrg macfundamentalist.
    sommigen lijden aan het Not-Invented-Here_Syndroom.
    :innocent: :wink:

Bijdrager
    SvS

ach ja… snap ook niet die problematiek-gedrag rond explorer. Werkt toch prima. In elk geval doet Posbank Girotellen nu behoorlijk zijn werk goed bij Explorer! En Safari is nu nog in beta-stadium.

Bijdrager
    passenger

Wil ook het liefst geen exploder, mar Rabo internetbankieren doet ut niet met Safari, noch met OmniWeb… Gates blijft je op de huid zitten..

:cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    justi

Xplorer heb je niet nodig voor de Rabo… Chimera wel! Dit is de enige browser die werkt met de Rabo. Xplorer is handig aan te houden als “test” omgeving voor webontwikkeling maar verder…. :wink:

Bijdrager
    passenger

Tyoisch. Bij mij is Exploder de enige die werkt met de Rabo… Op het adresboek na. Chimera, OmniWeb, Safari, allen kunne de beveiligde pagina’s niet of niet goed weergeven.

Bijdrager
    Aleida

Rabo werkt ook met safari is mijn ervaring, wel niet goed maar het kan er mee door, internet explorer is vreselijk langzaam maar dat zal wel weer liggen aan mijn internetverbinding, hier in dit achtergebleven gebied is nog geen kabel, geen adsl, zelfs geen draadloos internet alhoewel ze nu een proef doen met draadloos internet, ben nog steeds zoekende naar de juiste instellingen het internet met mijn isdn verbinding,het gaat, maar daar mee is ook alles gezegd,

Aleida

Bijdrager
    SvS
    ”Aleida”

Rabo werkt ook met safari is mijn ervaring, wel niet goed maar het kan er mee door, internet explorer is vreselijk langzaam maar dat zal wel weer liggen aan mijn internetverbinding

Nee safari is werkelijk veel sneller dan explorer.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.