3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Gijs Raggers

Experiabox v10 -> Google Wifi -> AirPort Extreme (bridge mode) : vraag

De setup is als volgt:

Experiabox v10 -> Google Wifi -> AirPort Extreme (bridge mode) met harddisk met films

De harddisk met films wordt gebruikt door Infuse op Apple TV die aan Google Wifi hangt: prima.

Vraag: is het mogelijk ook ‘van buiten’ de harddisk te benaderen (met infuse op iPad bv).

Wie-o-wie?

Bijdrager
    McMeller

Ik kan je er niet stap voor stap bij helpen maar kan wel alvast zeggen: dat moet kunnen middels port forwarding. Of het ideaal zal werken, dat betwijfel ik eerlijk gezegd.

Bijdrager
    fixar

Ik heb er ernstigs twijfels bij of de uploadsnelheid van jouw internetverbinding thuis, in combinatie met de usb-2 poort van de Airport Extreme  en de gebruikte wifi-oplossing voldoende snelheid biedt om buitenhuis naar de content (ik neem aan films) te kijken op de genoemde harde schijf.

Soms is het gewoon een heel stuk eenvoudiger op gewoon een USB-stick of ext. HD/SSD mee te nemen als je toch op een (verre?) lokatie van dergelijk materiaal wilt genieten. Of, wellicht kun je wat films in dropbox o.i.d. zetten om zo ook op de iPad bij de bestanden te kunnen .

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.