5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    sypie

Expanded iBook Logic Board Repair Extension Program?

Zo, dat was een hele lange titel. Nu het verhaal

Mijn vrouw heeft van mij een 2e hands iBook G3 gehad. Nu, na een maandje of 2 hapert het beeldscherm.

Ik heb even bij apple op de website gekeken en ik kwam tot de ontdekking dat deze laptop in het programma zit. De punten die men in het programma noemt waaraan de problemen zijn te herkennen en het serienummer komen overeen.

Maar.. Op de pagina staat een einddatum van 18 maart 2005…

Mijn vraag: zou apple nog steeds dit programma voeren?

Bijdrager
    jackg5

heb het ook geprobeerd maar Apple bleek onverbiddellijk. Ze redeneren dat het ding nu te oud is. Je kunt niet aantonen of het door een fabricagefout komt of door ouderdom. verdorie….
    als het jou wel lukt wil je dat dan laten weten aub? succes

Bijdrager
    Masto

MIjn vrouw heeft ook een iBook G3. Deze valt onder het programma. tot februari 2007. Hoe weet ik niet, het staat ‘ergens’ in een Apple-systeem geregistreerd. De iBook is al drie keer gratis gerepareerd…

Bijdrager
    sypie

Ik heb met 1-800-MY APPLE gebeld, die Nederlanders zijn een beetje lui… Volgens de medewerkster moeten ze weten wanneer dat ding gekocht is… Dus ik heb de vorige eigenaar al een mailtje gedaan…

Bijdrager
    Peppie

Sypie,

Ik heb zelf ook een defect ibookje gehad en ook ik kon geen aanspraak meer maken omdat het ibookje 3 jaar oud was en dus buiten het programma viel.
    En inderdaad liep de actie tot 2005.
    Helaas dus.

Maar mischien kun je hem zelf repareren met andere onderdelen, heb ik ook gedaan.
    van twee defecte ibookjes heb ik een werkend ibookje gemaakt, het is goed zelf te doen.
    Mocht je meer info nodig hebben laat het me maar weten via een PB

Peppie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.