5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    JimmyNL

exFat en externe harde schijf

Hallo,

ik heb het forum bekeken, maar heb geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Dus vandaar.

Ik heb een externe harde schijf van 320GB die ik op exfat heb staan, als ik nu iets van mijn macbook naar windows computer zet, gaat de grote (bv de 2gb van het bestand) er niet af. Waardoor het op een gegeven moment lijkt dat de harde schijf leeg is, maar als ik iets er opzet hij dan aangeeft dat hij vol is.

Is dit iets wat alleen bij exFat is? Of is hier iets tegen te doen?

Bijdrager
    TheBigZ

Heb je de prullenbak al geleegd?

Bijdrager
    JimmyNL

Ja, maar ik zie/zag daar het nut niet van in. Aangezien ik 1 mapje met foto’s van 2gb van mijn macbook naar mijn windows pc zet. Er komt dus nooit iets in de prullenbak.

Bijdrager
    TheBigZ

Waarom denk je dan dat de schijf “op een gegeven moment leeg is”?

Bijdrager
    JimmyNL

Omdat ik de bestanden heb geknipt.

Er staat dus geen bestand op de harde schijf die ik kan selecteren. En als ik dan naar informatie ga van deze schijf, dan is er 0 gb beschikbaar omdat deze volgens hem helemaal vol is terwijl er geen bestand meer op staat. (Want deze heb ik van de macbook gekopieerd op de harde schijf, en vanaf de harde schijf heb ik ze geknipt naar mijn windows PC. andersom is het precies het zelfde).

Ik heb het trouwens alleen met deze harde schijf. Met aan andere gaat het gewoon goed.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door  JimmyNL.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.