16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    1234

Exe naar flash file

Hallo allemaal, ik heb een klein probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen;

Ik heb een exe bestand gekregen wat een flash filpmje zou moeten zijn.

Exe file is natuurlijk windows en ik heb daar geen verstand van. Hoe krijg ik een flash fimpje uit de exe op mijn mac??

Hulp is zeer welkom!

Bijdrager
    Pieterr
    ”timmyboy”

Lijkt me een karwei voor Windows…

En vooral vrolijk .exe files blijven openen, zeker als er leuke flash filmpjes inzitten! :?
    Overigens, staat je (Windows) virus scanner aan?

Bijdrager
    ecnerual

Gewoon .exe veranderen naar .flv. Als het filmpje het dan doet, is het inderdaad flash.

Bijdrager
    Welles

Die laatste bijdrage moet je maar even negeren… Als je niet weet waar je ’t over hebt moet je ook niet reageren, ecnerual… :sealed:

Flash Decompiler Trillix, kan naast .swf’s volgens mij ook stand-alone projectoren (.exe) decompilen. Probeer het eens met de gratis versie zou ik zeggen.

Bijdrager
    ecnerual

Nou, je hoeft niet meteen zo gefrustreerd te reageren hoor… Toevallig werkt het veranderen van extensies in heel veel gevallen gewoon, dus misschien werkt het in dit geval ook wel. Je kunt beter een (domme) suggestie geven dan helemaal niet helpen.

Bijdrager
    Welles

’t Ging niet alleen om het zomaar klakkeloos wijzigen van een extensie, het ging ook om het feit dat TS op zoek was naar een .swf en niet een Flash Video bestand. Je lijkt ook niet op de hoogte van de mogelijkheid om een flash project naar .exe te compilen.

Daarnaast is het natuurlijk onzin dat het veranderen van de extensie in “heel veel gevallen gewoon werkt”. Als je een .docx verandert naar .mp3 komt er echt geen gesproken tekst uit hoor. Dat is gewoon gezond verstand en heeft niets met frustratie te maken.

Bijdrager
    1234

Bedankt voor de bijdragen.