19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    KarelWillem

Excusez le mot… ik versta er niets van.

Onderstaande e-mail van Disneyland (waar we zondag naar vertrekken) is voor mij op de data en tijden na niet te begrijpen.

Is er iemand met voldoende verstand van de Franse taal die in eenvoudig Nederlands kan uitleggen wat hier staat?

Mijn dank zal groot zijn.

Bijdrager
    Rik de Belg

ik wil wel, maar ik zie niks, enkel een rood kruisje:-(

Bijdrager
    MacBoot

het gaat over een kerstviering in disneyland, verder gaat mijn frans ook niet:P

Bijdrager
    Pieterr

Ongeveer dit:

Het kerstfeest barst los in Disneyland Resort Parijs!

Omdat U houder bent van een “seizoenskaart Disneyland” hebt U recht om de twee parken binnen te gaan wanneer U wilt. En om helemaal te profiteren van het magische Kerst seizoen, bieden wij U een bezoek aan vanaf Maandag 22 december. Als U echter had gepland om al op 20 of 21 december te komen, verzoeken we U om uw bezoek in te programmeren vanaf 18 uur zodat iedereen het beste kan profiteren van de magie van Kerst.

Wij wensen U prettige eindejaars feestdagen,

Bijdrager
    trabant
    ”Rik

je verraadt je verkeerde browser :evil:

Bijdrager
    michi_rishi

Met kerst naar Disneyland, leuk idee.
    Maar is dat niet net zoiets als Konninginnedag in Amserdam, een hete juliochtend en de auto naar Zandvoort, paasshows op de meubelboulevard of een warme zondag in de Efteling?

Bijdrager
    Pieterr

In ieder geval oppassen dat je die Robert ten Brink niet tegen het lijf loopt…

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Pieterr”

Ongeveer dit:

Omdat U houder bent van een “seizoenskaart Disneyland” hebt U recht om de twee parken binnen te gaan wanneer U wilt. En om helemaal te profiteren van het magische Kerst seizoen, bieden wij U een bezoek aan vanaf Maandag 22 december. Als U echter had gepland om al op 20 of 21 december te komen, verzoeken we U om uw bezoek in te programmeren vanaf 18 uur zodat iedereen het beste kan profiteren van de magie van Kerst.

Dank je wel.

Goed beschouwd gaat het dus eigenlijk helemaal nergens over? :D

”mac

Maar is dat niet net zoiets als Konninginnedag in Amserdam, een hete juliochtend en de auto naar Zandvoort, paasshows op de meubelboulevard of een warme zondag in de Efteling?

Ja, zoiets. Nee, grapje.

We kennen het park van voor naar achter en van links naar rechts.
    Het is meer sfeer proeven dan actief attracties aflopen. Geen Kerst-stress bij ons dus.

In januari of februari gaan we nog wel eens.

Bijdrager
    Wouzje
    ”mac

Haha!

vergeet ook niet die vervelende koopzondagen waar het dan overvol is met langzaam lopende irritante mensen en vrouwen met buggies!

Bijdrager
    Rik de Belg
    ”trabant”
    ”Rik

je verraadt je verkeerde browser :evil:

Microsoft Explorer op ’t werk:-(

Bijdrager
    IJurriaan

Ben er één keer geweest en nooit meer ! :beret:

Bijdrager
    reposte
    ”Wouzje”

vergeet ook niet die vervelende koopzondagen waar het dan overvol is met langzaam lopende irritante mensen en vrouwen met buggies!

…en bakfietsen…

Bijdrager
    pcmarcel
    ”KarelWillem”

Goed beschouwd gaat het dus eigenlijk helemaal nergens over? :D

Nee joh man, laat je niet beetnemen.

Het is een uitnodiging aan jou om 2 wensen te doen en die laten ze dan uitkomen.
    En ze organiseren voor jou op 22 december een super magisch feest. Voor de zekerheid hebben ze voor de nachten van 20 en 21 december voor jou een gratis kamer gereserveerd in het Parc met uitzicht op het plein. Ze vragen wel of je voor 6 uur wilt komen omdat ze dan een diner voor je hebben, waarbij de Kerstman bij jullie aan tafel komt zitten,

En ze vragen ook nog of je op het oudejaarsavond feest komt.

:roll:
    Goh… wat leuk
    :o
    Ik weet iets wat je kan wensen….. : Franse les.

[size=7:053a23196d](dan komt dit ook niet iedere keer terug dat je weer reclame krijgt van die Disneyfiguren)[/size:053a23196d]

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, leuk. Maar ik vind het zo’n rot taal dat Frans. :wink:

Ik ga ook liever naar Disneyworld, maar dat is zo’n eind rijden elke keer.

Bijdrager
    IJurriaan

Je ne comprends pas:D

Bijdrager
    KarelWillem

En weer even on-topic:

Het bericht blijkt een waarschuwing voor afgrijselijke drukte.

Het park is de afgelopen weekenden al een paar maal gesloten wegens te vol.

Het verzoek is dus om NIET te komen. En als je dan toch persé wilt, om dan NA 6 uur te komen.

Bijdrager
    Patrock

Kredietcrisis my ass.

Bijdrager
    pcmarcel
    ”KarelWillem”

En weer even on-topic:

Het bericht blijkt een waarschuwing voor afgrijselijke drukte.

Het park is de afgelopen weekenden al een paar maal gesloten wegens te vol.

Het verzoek is dus om NIET te komen. En als je dan toch persé wilt, om dan NA 6 uur te komen.

”Pieterr”

Ongeveer dit:

Omdat U houder bent van een “seizoenskaart Disneyland” hebt U recht om de twee parken binnen te gaan wanneer U wilt. En om helemaal te profiteren van het magische Kerst seizoen, bieden wij U een bezoek aan vanaf Maandag 22 december. [size=18:cb14d852e2]Als U echter had gepland om al op 20 of 21 december te komen, verzoeken we U om uw bezoek in te programmeren vanaf 18 uur zodat iedereen het beste kan profiteren van de magie van Kerst.[/size:cb14d852e2]

:?
    Ik kan me die reclame nog herinneren van “Zit jij wel bij de juiste opticien ?”
    Degene die die reclame heeft bedacht zal jou wel heel goed kennen

Bijdrager
    KarelWillem

Haha. Ik las er helemaal geen waarschuwing in.

Ik dacht misschien dat ze iets bijzonders in petto hadden. :mrgreen:

Nou ja, we komen zondagavond. Helemaal volgens advies dus.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.