6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    black-oil

Exchange mail verzenden met iphone 4

Hoi,

Nadat ik vorige week mijn iphone 4 heb geïnstalleerd (kopie van iphone 3Gs) kan ik geen mail meer verzendeden met mijn exchange account.
    Ik ontvang wel gewoon mijn exchange mail.

Ik krijg de volgende melding:
    Geen wachtwoord opgegeven voor ‘SMTP:mail06…….. (mijn nr)@authsmtp.vodafone.nl

Ga naar de mailaccountinstellingen en geef een wachtwoord op.

Mijn wachtwoord is gewoon goed.
    Heb ik ook al meerdere keren ingevuld.
    Ook heb ik de account al eens helemaal verwijderd en opnieuw ingesteld.

Onze (windows) systeembeheerder snapt er ook niks van, volgens hem staat alles goed.

Iemand een idee wat er mis kan zijn?

Alvast dank.

Groet, Robin

Geblokkeerd
    Anoniem

Sinds wanneer is Vodafone jouw Exchange mail server? Dat klopt niet echt, toch?

Bijdrager
    black-oil

Nee, dat is ook het maffe er aan.
    Volgens onze systeembeheerder is het ook echt heel raar omdat hij wel ontvangt.
    Dan zou hij ook moeten kunnen versturen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee dus, dat is niet zo.

Ontvangen doe je via Exchange, verzenden doe je blijkbaar via SMTP met de server van een heel ander bedrijf. Groot verschil! Je kan niet zeggen dat verzenden moet werken omdat ontvangen dat wel doet.

Als je wilt verzenden via Exchange dan moeten ook de server gegevens voor het verzenden worden aangepast.

Bijdrager
    black-oil

Dit is wat onze systeem beheerder mij verteld heeft.
    Ik hoef ook verder geen pop en smtp gegevens in te vullen, kan dit ook niet eens.

Zou dus niet weten waar ik iets anders in zou moeten / kunnen vullen

Mijn oude 3gs heb ik vergeleken en de instellingen zijn precies het zelfde.
    Deze doet het nu ook nog (heb duo sim).

Bijdrager
    PDAHazzard

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan met een mobile me account. Ik kan wel ontvangen maar verzenden geeft de melding ‘Geen wachtwoord opgegeven voor :SMTP:[email protected]’. Ga naar de mailaccountinstelingen en geef een wachtwoord op.
    Maar ik kan bij de instellingen het wachtwoord voor versturen helemaal niet aanpassen, want alles is ‘greyed out’. Het werkte met dezelfde instellingen op mijn 3G prima!

Heeft iemand al een oplossing?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.